اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

دادستان جدید بویین زهرا معرفی شد

در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستان بویین زهرا دادستان جدید این شهرستان معرفی شد.

دادستان جدید بویین زهرا معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، بعدازظهر امروز رئیس کل دادگستری قزوین در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان با اشاره به پیروزی ملت و خلق حماسه بزرگ سیاسی در عرصه انتخابات اظهار داشت: اتحاد، یکدلی و انسجام میان ملت و مسئولان سبب یأس و از هم‌گسستگی دشمنان می‌شود و آنان را از توطئه علیه جمهوری اسلامی باز می‌دارد.

جمال انصاری به ضرورت توجه به قوانین در جوامع کنونی اشاره کرد و رسالت دستگاه قضایی را گسترش عدالت و بسط و تعمیق آن در تمام حوزه‌ها و بخش‌ها عنوان کرد.

فرماندار بویین‌زهرا نیز در این مراسم گفت: حضور سراسری و همراه هیجان مردم به ویژه در شهرستان بویین زهرا در حماسه انتخاباتی جمعه گذشته، امری ستودنی و تلاشی برای تقویت بنیه نظام و تعمیق مردم با اصل خودباوری و انسجام است.

احد احمدی همچنین به افق دیوان‌خانه‌ها برای رسیدگی به داد‌خواست‌ها و مطالبات بر اساس احقاق حقوق اشاره کرد و اصل عدالت و مساوات را شرط اساسی برای قضات و مراجع رسیدگی به پرونده‌های وارده قضایی برشمرد.

دادستان سابق شهرستان بویین‌زهرا نیز در این مراسم  بیان کرد: 10 هزار و 700 فقره پرونده در زمان تصدی پست دادستانی بویین زهرا اینجانب در شهرستان بویین زهرا رسیدگی شده است.

کاظم میرزایی ادامه داد: شش میلیارد و 200 میلیون ریال جرایم نقدی پرونده‌های قضایی در این شهرستان طی سال 91 وصول شد.

ابوالفضل محبی در پایان این مراسم به عنوان دادستان جدید شهرستان بویین‌زهرا معرفی و از زحمات و پیگیری‌های میرزایی، دادستان سابق این شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول