اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای پیشگیری از جرایم شهری صورت گرفت

امضای تفاهمنامه دوجانبه شهرداری اردبیل با دادگستری

شهرداری اردبیل و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل در زمینه پیشگیری از جرایم و تخلفات شهری تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

امضای تفاهمنامه دوجانبه شهرداری اردبیل با دادگستری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تفاهمنامه همکاری مشترک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل با شهرداری مرکز استان با موضوع احیای ارزش‌های دینی، اخلاقی و ترویج معارف اسلامی و تشکیل هسته‌های مردمی برای صیانت از کانون الهی خانواده و رعایت حقوق شهروندی عصر امروز در جلسه‌ای با حضور طرفین تفاهمنامه و همچنین با حضور معاونت‌های شهرداری اردبیل به امضا رسید.

شهردار اردبیل هدف از انعقاد این تفاهمنامه را احصاء مشکلات شهری و اجتماعی و تعیین راهکار مناسب برای حل مشکلات شهری و اجتماعی از ساخت و سازهای غیرمجاز و بی‌رویه گرفته تا پخش و مصرف مواد مخدر بیان کرد و اظهار داشت: با ایجاد اتاق فکر متشکل از دادگستری، شهرداری و سایر دستگاه‌های ذیربط نسبت به برنامه‌ریزی و تصمیم‌سازی اقدام نموده و به امر صیانت از خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌پردازیم.

صدیف بدری مدت اعتبار تفاهمنامه همکاری را نامحدود بیان کرد و گفت: با توجه به موضوع مهم این تفاهمنامه زمان اجرای آن محدود به مدت خاصی نبوده و تا تحقق کامل اهداف ذکر شده در این تفاهمنامه همکاری دوجانبه شهرداری و دادگستری ادامه می‌یابد.

وی در ادامه مواردی همچون همکاری در برگزاری کارگاه آموزشی مورد نیاز برای مربیان معرفی شده و هسته‌های مردمی، همکاری و تعامل در استفاده از محل‌های تبلیغات درون شهری برای پیام‌های پیشگیرانه، همکاری در اجرای طرح نگهبان محله، همکاری در تشکیل هسته‌های مردمی محله برای معضلات اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، احصاء موارد و مقررات پیشگیرانه در قوانین مربوط به شهرداری و اعلام آن به معاونت دادگستری استان، اجرای مصوبات شورا و کمیته‌های پیشگیری از وقوع جرم، پیشگیری از تخلفات شهری با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و همچنین تثبیت و تقویت مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری طبق ضوابط سازمان شهرداری‌ها را از جمله تعهدات و وظایف شهرداری در این تفاهمنامه همکاری اعلام کرد.

انتهای پیام/62001‌/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول