اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

عملکرد دادگستری بافت رضایت‌بخش است

امام جمعه بافت گفت: عملکرد دادگستری شهرستان بافت رضایت‌بخش است.

عملکرد دادگستری بافت رضایت‌بخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امروز در جلسه‌ای با حضور مدیر‌کل دادگستری استان کرمان اظهار داشت: قضاوت در جامعه تأثیر بسیاری دارد، چنان که هم در ظاهر می‌تواند مؤثر باشد و هم در روح و روان مردم جای دارد و می‌تواند مردم را تحت تاثیر قرار دهد.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند؛ «‌با مردم همانگونه رفتار کن که دوست داری با تو اینگونه رفتار کنند»، یعنی انسان باید خود‌ را میزان قرار دهد.

ابراهیمی تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) در روایتی دیگر می‌فرمایند، «‌رفتاری را که مایل نیستی با تو انجام دهند برای دیگران انجام نده» یعنی آنچه برای خود می‌پسندی برای دیگران هم بپسند.

وی با نقل داستانی از حضرت علی (ع) اهمیت قضاوت را بیان کرد: در شهرستان بافت قضاوت خوبی صورت می‌گیرد و تا به حال به ما شکایتی نشده است که این امر هم برای ما و هم برای مردم شهرستان بافت مایه برکت است که دادگستری فعالی داریم.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: در شهرستان بافت مسئولان با هم متحد هستند و مردم نیز با هر حزب و گروهی برادر هستند و مشکلات احتمالی نیز با راهنمایی روحانیت رفع می‌شود.

وی عنوان کرد: در مورد انتخابات ریاست جمهوری همه ما گوش به فرمان رهبری هستیم، شورای اصول‌گرایی در شهرستان بافت تشکیل شده است و به آن سمت می‌رویم که مشتی محکم در دهان استکبار و آنهایی که چشم دیدن ما را ندارند، بزنیم.

ابراهیمی گفت: بنده از دادگستری شهرستان بافت راضی هستم، دادگستری شهرستان بافت حضوری فعال دارد و پلی فعال برای رفع ابهام بین مردم و دفتر امام جمعه این شهرستان است.

انتهای پیام/80024/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول