اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامه امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان به رهبر انقلاب

خلق حماسه سیاسی در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه میسر شد

امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند، خلق حماسه سیاسی 24 خردادماه به واسطه نصایح دلسوزانه و رهنمودهای حکیمانه رهبری میسر شد.

خلق حماسه سیاسی در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه میسر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در این نامه آمده است: محضر مبارک حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی ایران، با سلام و تحیت، حماسه حضور و شعور ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی در پای صندوق‌های اخذ رای در یوم‌الله بیست و چهارم خرداد گواهی است بر بلوغ سیاسی، دشمن‌شناسی و موقعیت‌شناسی مردمی آزاداندیش که لبیک‌گویان به فرمان رهبر و مقتدای خویش با خلق حماسه‌ای سیاسی؛ آزمونی بزرگ و حساس را با سربلندی پشت سر گذاشتند. و این میسر نبود مگر با نصایح دلسوزانه و رهنمودهای حکیمانه و پدرانه آن رهبر فرزانه که همه دسایس و فتنه‌های شوم دشمنان و بدخواهان ملت عظیم‌الشان ایران را نقش بر آب ساخت.

اینجانبان بر خود واجب می‌دانیم به نمایندگی از آحاد امت مسلمان و انقلابی استان سیستان و بلوچستان و خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، مراتب تشکر و سپاسگزاری خود را از فرامین مدبرانه و نصایح ارزشمند آن مقام معظم برای دعوت به مشارکت حداکثری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و تاکید بر حفظ امانت‌داری و برگزاری انتخابات سالم مانند دوره‌های قبل به همه کارگزاران و برگزارکنندگان این امتحان خطیر اعلام نمائیم.

انشاءالله در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با تاسی به وصایای جاودانه امام راحل (ره) و عمل به فرامین مدبرانه آن رهبر عالیقدر، بتوانیم این امانت الهی را به دست صاحب اصلی آن، حضرت حجت‌ابن‌الحسن عسکری (عج) برسانیم تا به خواست خداوند قادر متعال، بدکاران به سزای اعمال خود برسند و ندای توحیدی لااله الا الله در جای جای گیتی طنین‌انداز شود و جهانی پر از عدل و داد را به نظاره بنشینیم. 

با دعای خیر، عباسعلی سلیمانی و حاتم ناروئی

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول