اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیامی عنوان شد

تبریک نماینده گچساران و باشت به مردم ‌برای خلق حماسه سیاسی

نماینده مردم گچساران و باشت در مجل شورای اسلامی طی پیامی خلق حماسه سیاسی را به کهگیلویه و بویراحمدی‌ها، همچنین منتخب ملت تبریک گفت.

تبریک نماینده گچساران و باشت به مردم ‌برای خلق حماسه سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا تاج‌گردون پس از خلق حماسه سیاسی توسط مردم  کهگیلویه و بویراحمد، همچنین انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران، پیام تبریکی به دفتر خبرگزاری فارس در گچساران برای انتشار ارسال کرد.

در این پیام آمده است:

  بسمه تعالی

مردم همیشه در صحنه استان؛

در میدان و صحنه بزرگ انتخابات، حماسه‌ای عظیم از جنس بصیرت و اتحاد با دستان پر مهر و قدم‌های استوار شما مردمی خلق شد که همانند گذشته اراده کردید و اینبار نیز فصلی نو از تاریخ ایران عزیزمان را بوجود آوردید و یقین بدانید پیروز این انتخابات ملت بزرگ ایران است.

شما با حضور سبزتان به ندای رهبر عزیزمان لبیک گفتید و حماسه بزرگ سیاسی را رقم زدید تا همه کشورها بدانند که ایرانی در راه تحقق آرمانهایش در هر جبهه‌ای سر فرازانه پای می‌نهد و از هیچ کوششی دریغ نمی‌نماید و سکون نمی‌شناسد.

مردم گرانقدر دیارم؛

بر خود به عنوان فرزند کوچکی از این دیار لازم و واجب دانستم تا ضمن تقدیر از حضورتان، دستهای یکایک شما عزیزان را به گرمی بفشارم و بخواهم تا همراه با هم، کاندیداهای راه یافته به شوراهای شهر و روستا را یاری کنیم تا با اتحاد و همدلی بتوانیم بیش تر از پیش شاهد رشد و شکوفایی دیار عزیزمان باشیم و ضعف‌های گذشته را برطرف و آنها را به فرصت و قوت تبدیل نموده تا شهر و روستایی پیشرفته و زیبنده، که همگان لایق آن هستید را بوجود آوریم.

مردم عزیز استان و کشورم؛

ضمن ابراز خرسندی و تبریک به جهت برگزیده شدن آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی به عنوان نماینده استانمان در مجلس خبرگان رهبری، از این طریق نیز تبریکات صادقانه خود را خدمت برادر عزیز جناب آقای دکتر حسن روحانی که با رأی بالا و با شایستگی به عنوان رییس جمهور منتخب مردم برگزیده شدند اعلام می‌دارم.

بی تردید آرای بالای ایشان در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نشانه اعتماد مردم به دولت تدبیر و امید بوده و همگان دولت ایشان را حامی خواهیم بود تا ایران عزیزمان سربلندتر از همیشه و متحدتر از گذشته راه خویش را به سوی ترقی‌های بیشتر طی نماید.

در آخر، ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای این خوبان از کلیه دست اندرکاران هیات نظارت، اجرایی و بازرسی انتخابات و دستگاه های امنیتی، استاندار و فرمانداران محترم و سایر عزیزان تقدیر و تشکر می‌نمایم.

وکیل مردم

غلامرضا تاج‌گردون

انتهای پیام/82001/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول