اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مهاباد در مجلس:

مشارکت 80 درصدی مردم مهاباد در حماسه 24 خرداد

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی به مشارکت بالای 80 درصد مردم مهاباد در روز 24 خرداد اشاره کرد و گفت: این حضور پرشور، داوطلبانه و آگاهانه مردم قابل تقدیر و ستودنی است.

مشارکت 80 درصدی مردم مهاباد در حماسه 24 خرداد

عثمان احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه سه انتخابات مهم و تاثیرگذار را پشت‌سر گذاشته‌ایم، اظهار داشت: آنچه که دیروز دیدیم و رسانه‌های داخلی و خارجی ضبط و نشر کردند چیزی جز زیبایی، عظمت، غیرت و شکوه نبود به همین دلیل این حماسه برای همیشه ماندگار شد.

وی به مشارکت بالای 80 درصد مردم مهاباد در هر سه انتخابات اشاره کرد و افزود: در انتخابات ریاست جمهوری؛ مردم با شوری مضاعف شرکت کرده و از بین شش کاندیدا فرد مورد نظر خود را انتخاب ‌کردند و 184 نفر نیز برای عضویت در شورای اسلامی شهر نامزد شده بودند که مردم در این انتخابات هم شرکت کردند که شمارش آراء ادامه دارد.

احمدی با اظهار به اینکه از نظر میزان جمعیت شرکت‌کننده مهاباد دومین رتبه را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: این حضور پرشور، داوطلبانه و آگاهانه مردم قابل تقدیر و ستودنی است زیرا با وجودی که مشکلات مختلفی که در زمینه‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دارند در انتخابات حضور گرم و باشکوهی داشتند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اظهار به اینکه اخبار مربوط به انتخابات را مردم لحظه به لحظه با حساسیت خاصی دنبال می‌کردند، خاطرنشان کرد: انتخابات و رای‌گیری پایان یافته و شمارش آراء آغاز شده است پس به محض اینکه آمار دقیق و افراد برگزیده مشخص شد مراتب را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

وی با اظهار به اینکه روز گذشته بازدیدهای میدانی از حوزه‌های رای‌گیری داشته، اظهار داشت: اغلب حوزه‌ها تا پاسی از شب مملو از جمعیت بود و تا آخرین لحظه‌ها برای تبادل اطلاعات با یکدیگر مشغول بودند تا سکان هدایت کشور را به دست فردی متعهد، ولایت‌مدار و توانمند بسپارند.

انتهای پیام/61002/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول