اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بیانیه مشترک امام جمعه و استاندار سیستان و بلوچستان صورت گرفت

تقدیر از مردم مرزدار و غیور سیستان و بلوچستان در خلق حماسه 24 خرداد

امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان در بیانیه مشترکی از مردم غیور و مرزدار سیستان و بلوچستان در خلق حماسه 24 خرداد ماه تقدیر و تشکر کردند.

تقدیر از مردم مرزدار و غیور سیستان و بلوچستان در خلق حماسه 24 خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در این بیانیه آمده است: اراده جوشان و حماسه حضور و بصیرت والای ملت مسلمان و آگاه ایران اسلامی در پای صندوق‌های اخذ رای، یک حماسه اسلامی و ملی بود که خط بطلانی بر یاوه‌گویی‌های مستکبران مداخله‌جو که می‌خواستند جمهوری اسلامی را از پشتوانه مردمی خود جدا قلمداد کنند، کشید.

این بیانیه می افزاید: امتحان خطیر و حساسی که با حضور خردمندانه و مشارکت چشمگیر شما مردم بزرگوار استان سیستان و بلوچستان و دیگر هموطنان عزیز در جای جای میهن اسلامی در مقابل دوربین‌های رسانه‌های غربی و اروپایی به منصه ظهور رسید و بلوغ سیاسی، آگاهی و موقع شناسی مردم با بصیرت ایران را در مقابل هجمه‌ها و تبلیغات سیاسی دشمنان در همه جای گیتی متجلی نمود.

اینجانبان ضمن تقدیر و تشکر از همه علما، معتمدین و بزرگان طوایف، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و داوطلبان عزیز که با حضور خود در صحنه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، موجبات گرمی عرصه انتخابات و رونق و شکوه حماسه‌ای سیاسی را فراهم آورند و با امید به اینکه برکات و ثمرات و دستاوردهای این حرکت آگاهانه مشمول همه مردم عزیز شود و در زمینه توسعه و آبادانی استان منشا اثرات مفید و ماندگار شود از حضور حماسی و با شکوه یکایک شما مردم غیور و همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان قدردانی می‌نماییم.

همچنین با تبریک به منتخبین و آرزوی توفیق خدمات صادقانه و موثر در این سنگر خدمتگزاری، امیدواریم تمام تلاش خود را برای خدمت به این مردم عزیز و حفظ وحدت میان اقشار مختلف بکار بندند.

مطمئناً برگزاری انتخابات در کمال سلامت و امنیت و صیانت از آرای مردم در استان پهناور و بزرگی چون استان سیستان و بلوچستان حاصل زحمات و همکاری صمیمانه فرمانداران، بخشداران، هیئت‌های اجرایی، هیئت‌های نظارت، هیئت‌های بازرسی، نیروهای امنیتی و انتظامات و حفاظت شعب اخذ رای و بخش‌های مختلف است که مراتب تشکر خود را از یکایک ایشان اعلام کرده و از خداوند متعال پاداش خیر برای آنان خواستاریم.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی و حاتم ناروئی

انتهای پیام/75002/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول