اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس:

حماسه 24 خرداد ملت ایران هیبت پوشالی دشمنان را در‌ هم شکست

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس گفت: ‌حماسه 24 خرداد ملت ایران هیبت پوشالی دشمنان را در ‌هم شکست.

حماسه 24 خرداد ملت ایران هیبت پوشالی دشمنان را در‌ هم شکست

محمدعلی اسفنانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه ملت ایران با حضور چشمگیر خود در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای سیاسی را برای کشور خلق کرده و هیبت دشمنان ایران اسلامی را درهم شکستند، اظهار کرد: مردم استان اصفهان همانند دوره‌های گذشته با حضور حداکثری در انتخابات در راستای تثبیت جایگاه ایران در صحنه بین‌المللی گام برداشتند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران ولایت‌مدار هستند و در حساس‌ترین شرایط نیز از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران دفاع می‌کنند، اضافه کرد: مردم در شهرستان‌های چادگان، فریدن و فریدون‌شهر نیز با حضور حداکثری در انتخابات شرکت کرده و سهم خود را برای خلق حماسه‌ای سیاسی در کشور ایفا کرده‌اند.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه افرادی که در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا برنده نشده‌اند باید تابع قانون باشند، تصریح کرد: چرا که تنها یک فرد بنده انتخابات ریاست جمهوری بوده و تعداد برندگان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا نیز مشخص است.

وی با بیان اینکه تمام این افراد باید تابع قانون باشند، ادامه داد: کاندیدا‌هایی که پس از اعلام نتایج انتخابات به این نتایج معترض هستند باید اعتراض خود را از مبادی قانونی پیگیری کنند.

اسفنانی با اشاره به اینکه فضای خوبی برای برگزاری انتخابات در استان و در سایر شهرستان‌ها حاکم شده است، تاکید کرد: انتخابات در فضایی سالم و به دور از حاشیه در سطح استان برگزار شده است.

انتهای پیام/63004/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول