اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

حضور حماسه‌ساز ملت ایران در 24 خرداد بر مکر دشمنان غلبه کرد

استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی آورده است: حضور پرقدرت و حماسه‌ساز ملت در انتخابات 24 خردادماه بر مکر دشمنان غلبه کرد و حجم سنگین جنگ‌ روانی دشمن برای بی‌رونق ساختن انتخابات را به حبابی پوچ و هرزه‌گرد، بدل ساخت.

حضور حماسه‌ساز ملت ایران در 24 خرداد بر مکر دشمنان غلبه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی به مناسبت مشارکت گسترده مردم در انتخابات 24 خردادماه آورده است: اینک جمهوری اسلامی با برگزاری دو انتخابات بزرگ دوباره ثابت کرد که صادق‌ترین نظام مردم سالار دینی در جهان جدید است و اینگونه است که الگوهای مادی، از دموکراسی‌های دین‌گریز تا استبدادهای فردی و حزبی و صنفی، بتدریج در چشم هوشمندان جامعه‌ جهانی، مورد سئوال و تردید اساسی قرار خواهد گرفت.

در این پیام آمده است: با همت و هوشیاری شما ملت ایران یکبار دیگر همه‌ ترفندهای شیطانی، از صدور قطعنامه و تحریم انتخابات تا دعوت ناظران بیگانه به دخالت در حقوق و زندگی مردم، از سیاه‌نمائی در خصوص مدیریت کشور تا ترساندن مردم از خطر حمله‌ دشمن، از تهمت سالم‌ نبودن انتخابات تا القای دلسردی و بی‌تفاوتی مردم و بخصوص پیشگوئی‌های تبلیغاتی و شیطانی درباره‌ مشارکت نکردن اقشار مردم،‌ همه درهم شکست.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این پیام با تشکر و سپاسگزاری از مردم حماسه ساز استان چهارمحال و بختیاری آورده است: از تمامی کسانی که تنور انتخابات را گرما بخشیدند و نیز از مجریان و ناظران، بازرسان انتخابات که بار این مسئولیت قانونی را بر دوش کشیده و آراء مردم را صیانت کردند و از متصدیان نظم و امنیت که آسایش ذهنی مردم را تأمین کردند و از تمامی رسانه‌ها که به هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات کمک کردند سپاسگزاری می‌کنم.

در بخش پایانی این پیام آمده است: به یقین پیروز واقعی این میدان مردم عزیز و با بصیرت هستند که همواره رکورددار حضور در صحنه‌های سرنوشت ساز بوده‌اند.

انتهای پیام/68001/صا/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول