اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران طی پیامی:

حماسه ملت در 24 خرداد نشان‌دهنده اهتمام‌ به سرنوشت کشور است

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پی حضور گسترده و حماسی مازندران در انتخابات 24 خرداد پیام مشترکی صادر کردند.

حماسه ملت در 24 خرداد نشان‌دهنده اهتمام‌ به سرنوشت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری و سیدعلی‌اکبر طاهایی، استاندار مازندران در پی حضور گسترده و حماسی مازندران در انتخابات 24 خرداد پیام مشترکی صادر کردند.

در این پیام تاکید شد: خداوند سبحان را شاکریم که بار دیگر عنایت بی‌کران خود را بر ملت بزرگوار ایران اسلامی ارزانی داشت و صحنه حضور مردم شریف و مومن ایران سرافراز و میهن اسلامی و عزیزمان در انتخابات، تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری به بهترین وجه آراسته شد و با الطاف حضرتش دیگر بار این ملت بزرگ آزمون مهمی را با سرافرازی و عزتمندانه پشت سر گذارد.

در این پیام آمده است: 24 خردادماه سال 1392 به عنوان یک روز به یاد ماندنی و جاودان در صحیفه تاریخ ایران عزیز ثبت و ضبط خواهد شد، روزی که شاهد حضور گسترده و بی‌نظیر مردم مومن و شجاع کشور و استان سرافراز و شهیدپرور مازندران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های رامسر، تنکابن و عباس‌آباد بودیم.

در بخشی از این پیام تصریح شد: هیچ قلم و بیانی قادر نیست همت بلند، انگیزه‌ عمیق، بصیرت نافذ و شور مخلصانه‌ شما مردم بصیر به ویژه نوجوانان و جوانان عزیز و انقلابی را توصیف کند که در حضوری پرمعنا و پیامی رسا، بار دیگر عظمت خود را نشان دادید و در پی لبیک به ولی امر مسلمین جهان، با همه‏ توان و با حضور عزتمندانه خود در پای صندوق‌های رای، یک بار دیگر استقلال و اراده خود را به جهانیان اظهار کردید که ملت ایران ملتی باشکوه و تحول‌ساز است.

در ادامه این پیام آمده است: بی‌گمان حماسه‌ای که ملت ایران در 24 خردادماه آفرید، نشان‌دهنده بیداری، دلبستگی و اهتمام‌ به سرنوشت و اداره امور کشور است و اثبات‌کننده این نکته است که تبلیغاتی که دشمنان ایران اسلامی علیه کشورمان به راه انداخته‌اند، همچون همیشه در نظر مردم شریف ایران بی‌ارزش، پوچ و نقش بر آب است.

اینجانبان با تبریک و شادباش پیروزی درخشان ملّت، بر خود فرض می‌دانیم از حضور حماسی، ارزشمند و انقلابی مردم شریف و ولایت‌مدار استان مازندران که مشارکت بیش از 90 درصدی را در انتخابات رقم زدند، قدردانی کرده و از مجریان و ناظران انتخابات که با تلاش فراوان، بار این مسئولیت قانونی را بر دوش کشیدند و با صداقت و امانت، آرای مردم را صیانت کردند و از متصدیان نظم و امنیت که آسایش ذهنی مردم را تامین کردند و از رسانه‌ها و تمامی کسانی که به هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات کمک کردند، صمیمانه سپاسگزاری کنیم.

انتهای پیام/2229/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول