اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اسفراین:

حماسه 24 خرداد در تاریخ کشور ماندگار می‌شود

امام جمعه اسفراین گفت: مردم با حضوری گسترده در پای صندوق‌های رأی تجلی این حضور باشکوه را به نمایش گذاشته و حماسه 24 خرداد در تاریخ کشور ماندگار می‌ماند.

حماسه 24 خرداد در تاریخ کشور ماندگار می‌شود

حجت‌الاسلام غدیر محمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسفراین با اشاره به این‌که مردم این شهرستان از ساعات اولیه رأی‌گیری در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند، اظهار داشت: در شعب مختلف أخذ رأی مردم در حال رأی دادن هستند.

وی مشارکت مردم را سرنوشت‌ساز خواند و افزود: حضور مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح سرنوشت کشور را تعیین و دشمن را ناامید می‌کند.

امام جمعه اسفراین گفت: همان‌طور که پیش‎بینی می‎شد مشارکت مردم در انتخابات و حضور در پای صندوق‎های رأی بسیار خوب بوده و این روند تا پایان این رویداد بزرگ ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با تلاش همه برگزارکنندگان انتخابات زمینه‎های لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‎های رأی فراهم شده و این مردم هستند که باید با توجه به اهمیت موضوع، به وظیفه شرعی و ملی خود عمل کنند.

امام جمعه اسفراین تأکید کرد: قطعاً با این مشارکت و حضور، پاسخ قاطعانه‎ای به دشمنان داده و آن‌ها را از ادامه تلاش‎ها برای شکست دادن انقلاب اسلامی ناامید خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که مشارکت در این انتخابات رأی به نظام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات همگان باید با تمسک به قانون، رقابت‌های انتخاباتی را به رفاقت تبدیل کنند.

انتهای پیام/63002/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول