اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام

شرکت مردم در انتخابات 24 خردادماه دفاع از حریم ولایت بود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: شرکت مردم در انتخابات 24 خردادماه دفاع از حریم ولایت بود.

شرکت مردم در انتخابات 24 خردادماه دفاع از حریم ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از این بیانیه آمده است: مشارکت پرشور و با نشاط اقشار مختلف مردم استان ایلام همگام و همراه با سراسر کشور در انتخابات 24 خردادماه مهر تأیید دیگری بر آرمان‌های امام راحل، شهدای گرانقدر و دفاع از حریم ولایت بود.

این بیانیه می‌افزاید: ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی که همواره پشتوانه راسخ و سدی محکم در مقابله با هجمه‌های مخالفان بر ضد نظام اسلامی هستند بار دیگر با حضور یکپارچه و دشمن‌شکن خود در انتخابات 24 خردادماه ضربه‌ای سخت بر پیکره استعمار و استکبار زدند و راه زوال آنها را هموارتر کردند.

این بیانیه ادامه می‌دهد: 24 خردادماه سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برای همیشه تاریخ در اذهان ثبت شد و غیرت مردم ولایتمدار استان ایلام که زمین و آسمانش مالامال از رایحه خوش ایثار و شهادت است در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی را به نمایش گذاشت.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن پاسداشت همه حماسه‌های خلق شده توسط مردم ولایتمدار این استان، حضور با بصیرت، انقلابی و پر شکوه اقشار مختلف مردم در انتخابات 24 خردادماه 92 را ارج نهاده و ضمن تبریک به محضر مقام معظم رهبری و آحاد ملت به خاطر این پیروزی بزرگ و ماندگار، تداوم نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی را تا اتصال به انقلاب جهانی فرزند زهرای اطهر (س)، منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) از خداوند قادر و متعال مسئلت می‌کند.

انتهای پیام/2246/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول