اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی ـ 407

حضور حماسی مردم سوادکوه در انتخابات 24 خرداد

حضور مردم شهرهای شیرگاه، پل سفید و زیراب در انتخاب نمایندگان خود در شورای اسلامی شهر و روستا و انتخاب رئیس جمهور، حماسی بود.

حضور حماسی مردم سوادکوه در انتخابات 24 خرداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، دقایقی قبل از ساعت هشت حوزه های اصلی رای‌گیری چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرهای زیراب، پل سفید و شبرگاه شاهد حضور گسترده مردم برای انتخاب نمایندگان خود در شوراها و نیز شخص اول اجرایی کشور بوده است.

در اطراف حوزه‌های رای‌گیری و در واحدهای تجاری و مسکونی شاهد تراکت‌ها، عکس‌ها، بروشورها و آگهی‌های تبلیغاتی کاندیداهای شورای اسلامی و ریاست جمهوری بوده‌ایم و نصب این عکس‌ها در روی شیشه‌های داخلی اماکن تجاری بیانگر میزان علاقه صاحبان به کاندیداها بوده است.

مردم شیرگاه قبل از آغاز ساعت رسمی انتخابات در حوزه‌های رای‌گیری شرکت کردند

حجت‌الاسلام محمد مهدوی امام جمعه شیرگاه که به همراه کمال رستمعلی فرماندار سوادکوه شمالی در حوزه شماره یک مسجد جامع شیر گاه برای انداختن رای خود حضور یافته بودند از شور و شعف مردم شهرستان جدید‌التاسیس سوادکوه شمالی گفتند.

فرماندار سوادکوه شمالی از حضور مردم این شهرستان قبل از آغاز ساعت رسمی انتخابات در پشت درهای این محل رای گیری خبر داد.

خبرنگار صدا و سیما، خبرگزاری فارس و روزنامه‌های استانی هم برای انعکاس خبر رای‌گیری در این مکان حضور داشتند.

پیر زنی که شناسنامه و کارت ملی به همراه نداشت با یک برگه معرفی خواستار رای‌دادن بود که با ممانعت روبرو شد و با هدایت مسئولان اجرایی و نظارت برای مراجعه با شناسنامه، خارج شد و با شور و شوق بر حضور مجدد با شناسنامه خود تاکید کرد.

حضور برخی از طرفداران کاندیداهای شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوری در خارج از مکان رای‌گیری و ترغیب دیگران برای رای دادن به کاندیدای مورد نظر آنان به چشم می‌خورد.

309 صندوق ثابت و سیار برای جمع‌آوری آرای مردم در سوادکوه

حضور در دفتر فرماندار و دریافت گزارش آماری و توصیفی، فعالیت بعدی خبرنگار خبرگزاری فارس و شیرزاد نبوی نمایندگی صدا و سیما در سوادکوه بود که با استقبال فرماندار روبرو شد.

فرماندار سوادکوه با اشاره به این مطلب که به تبعیت از حضرت آقا در ساعات اولیه رای خود را به صندوق انداخته است از 309 صندوق ثابت و سیار شهری و روستایی برای انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در شهرستان سوادکوه بزرگ (سوادکوه شمالی و سوادکوه) خبر داد.

دادستان و فرمانده ناجا و رئیس هیئت نظارت و معاون فرماندار هم از مراجعان دیگر به اتاق فرماندار بودند که از برگزاری حماسی انتخابات می‌گفتند.

تماس‌های مختلف با فرماندار بیانگر حضور گسترده مردم همراه با آرامش و قانون‌مندی بود.

حضور در مکان مسجد جامع پل سفید به عنوان حوزه شماره یک شهر پل سفید به همراه فرماندار و برخی از اعضای شورای تامین و گزارش از مردم بخش دیگری از فعالیت صبح امروز بوده است.

حضور انبوه مردم و صف تشکیل شده تا حیات مسجد در دو ردیف آقایان و خانم‌ها ادامه داشت.

نمایندگان کاندیداها و اعضای هئیت نظارت و عوامل اجرایی در مکان رای‌گیری حضور داشتند.

انتهای پیام‌/‌86015‌/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول