اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان:

مردم شرکت در انتخابات را حقوق شرعی و اجتماعی خود می‌دانند

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: مردم نشان دادند که تحت تاثیر شرایط و کارکردهای قدرت‌های دیگر قرار نمی‌گیرند و شرکت در انتخابات را حقوق شرعی و اجتماعی خود می‌دانند.

مردم شرکت در انتخابات را حقوق شرعی و اجتماعی خود می‌دانند

سعید خسروی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: حماسه‌ای که مردم ایران رقم زدند خاستگاه هویت ایرانی داشته و این رفتار به صورت عقلانی ملکه ذهن افراد شده است.

وی افزود: دشمن بداند که مردم ایران اسلامی همواره از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند که مصداق عینی آن را در روز حماسه سیاسی برای جهانیان به رخ کشیدند.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان اضافه کرد: مردم نشان دادند که تحت تاثیر شرایط و کارکردهای قدرت‌های دیگر قرار نمی‌گیرند و شرکت در انتخابات را حقوق شرعی و اجتماعی خود می‌دانند.

خسروی ضمن مطلوب ارزیابی کردن انتخابات ایران در روز 24 خرداد ماه، افزود: آنچه که در رقم زدن حماسه سیاسی مردم بر همگان و تمامی دولت‌ها و جوامع شرقی و غربی واضح بود، این بود که ملت همیشه در صحنه ایران به همه ثابت کردند که آنچه در کشور ایران تعیین کننده و مسلط است سلطه، استبداد و قدرت‌های شرقی و غربی نیست بلکه غیرت ایرانی، هویت ایرانی و ولایت‌مداری ایرانی است.

وی با تاکید بر اینکه مسئله انتخابات مهم‌ترین مسئله کشور است گفت: مهم‌ترین مسئله در انتخابات، حضور عمومی و حداکثری مردم در صحنه بود که مردم فهیم، بصیر و ولایی ایران اسلامی با حضور خود در صحنه به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک بحث مهم و ایده‌آل اجتماعی و سیاسی است، گفت: نتایج انتخابات در روند سیاست‌گذاری‌ها و مباحث مهم اجتماعی و اقتصادی و سیاسی کشور بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/75005/ن30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول