اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس ستاد انتخابات دلیجان

نتایج شمارش آراء انتخابات شورای شهر و روستای دلیجان اعلام شد

رئیس ستاد انتخابات شهرستان دلیجان نتایج شمارش آراء چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای این شهرستان را اعلام کرد.

نتایج شمارش آراء انتخابات شورای شهر و روستای دلیجان اعلام شد

محسن اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با پایان شمارش آراء چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهر دلیجان از مجموع 15 هزار و هفت رأی مأخوذه،  غلامحسین منصوری با کسب پنج هزار و 733 رأی، رحمان دلاوری با چهار هزار و 686 رأی، سعید صادقی سه هزار و 963 رأی، بهرام فدایی سه هزار و 420 رأی، علیرضا مهدی دو هزار و 892 رأی، فرشته خسروانی دو هزار و 525 رأی و غلامعلی زمانی‌زاده با دو هزار و 490 رأی به عنوان اعضای اصلی و مهدی اسماعیلی با دو هزار و 379 رأی، کمیل علی‌اکبری با دو هزار و 322 رأی و علی‌اکبر صمدی با دو هزار و 88 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در شهر نراق نیز از مجموع یک‌هزار و 524 رأی مجتبی عابدی با کسب 758 رأی، سیدسعید موسوی 557 رأی، خدیجه کریمی‌نراقی 536 رأی، سیدعباس حسینی‌نژاد 526 رأی و فهیمه لطفعلی با 481 رأی به عنوان اعضای اصلی و ابوالفضل قجری با 418 رأی و سید صدر موسوی با 385 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام/87012/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول