اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در قم:

مردم با حضور در انتخابات توقع رهبر را برآورده کردند

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در قم ضمن تشکر و قدردانی از حضور مردم در انتخابات گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات پرشکوه بود و حماسه سیاسی که رهبر توقع داشت مردم برآورده کردند.

مردم با حضور در انتخابات توقع رهبر را برآورده کردند

حمید داوودآبادی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات اظهار کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات پرشکوه بود و حماسه سیاسی که رهبر توقع داشت مردم برآورده کردند.

وی ضمن قدردانی و تشکر از مردم قم برای حضور در پای صندوق‌های رأی گفت: حضور با شکوه مردم پای صندوق‌های رأی اصل بود که محقق شد و ملت یک بار دیگر ثابت کردند که پشتیبان انقلاب و ولایت هستند و این حضور جای خوشحالی و شعف برای نظام  و مردم است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در قم تصریح کرد: نتیجه هر چه باشد ما خوشحال و خرسندیم از اینکه مردم با حضور حداکثری خود پای صندوق‌های رأی پشت سر نظام ایستاده‌اند.

وی با اشاره به جوسازی رسانه‌های بیگانه گفت: مردم هوشیار هستند و به این حرف‌ها گوش نمی‌دهند و به تجربه برای آنها ثابت شده که باید روی پای خود بایستند و حرف خودشان را بزنند و خودشان برای آینده خود و مملکت تصمیم‌گیری کنند.

داوودآبادی ادامه داد: البته دشمن دست بردار نیست و به انواع روش‌های مختلف برای ضربه به نظام استفاده می‌کنند بنابراین مسئولان باید هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه مردم گوش به فرمان رهبر هستند عنوان داشت: مردم همواره جلوی فتنه‌ها و تفرقه‌ها را می‌گیرند و دولت نیز با توان و انگیزه بیشتر تلاش می‌کنند تا این انقلاب را پیش ببرند.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در قم یادآور شد: مردم‌سالاری حرف اول را در نظام می‌زند و بر اساس فرمایش امام خمینی(ره) مردم ولی نعمت ما هستند بنابراین رأی و نظر مردم برای مسئولان نظام اصل است و جایگاه والا و با ارزشی دارد.

انتهای پیام/78003//چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول