اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بروجن خبر داد

مشارکت 87 درصدی مردم بروجن در انتخابات

فرماندار شهرستان بروجن از مشارکت 87 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

مشارکت 87 درصدی مردم بروجن در انتخابات

فتاح کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: مردم شهرستان بروجن همیشه در تمام صحنه‌هایی انقلاب با مشارکت گسترده خود وحدت ملی خود را به منصه ظهور گذاشته‌اند.

وی از مشارکت 87 درصدی مردم این شهرستان در این انتخابات خبر داد و گفت: مردم این شهرستان در این انتخابات نیز بار دیگر با عرق ملی در صحنه حاضر شده و حماسه جاودانی را خلق کردند.

کرمی با بیان اینکه شمارش آرا هنوز در این شهرستان پایان نپذیرفته است، افزود: استقرار 83 شعبه ثابت و 18 شعبه سیار در این شهرستان آرای واجدین شرایط رای دادن را جمع آوری کردند.

فرماندار شهرستان بروجن تصریح کرد: مشارکت مردم شهرستان بروجن در حماسه 24 خردادماه نشان از روحیه ولایت‌مداری مردم این شهرستان است.

وی ادامه داد: مشارکت گسترده مردم در این انتخابات دشمنان کشور را بیش از پیش خشمگین و نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را برملا ساخت.

کرمی با قدردانی از حضور حداکثری مردم این شهرستان در انتخابات، گفت: حضور حماسی مردم در سال نامگذاری شده به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی موجب سربلندی نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی است و بار دیگر استقلال و آزادی حاکم بر کشور بر همگان ثابت شد.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول