اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی سیستان و بلوچستان:

اولویت ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی بسترسازی برای برگزاری انتخابات در فضایی آرام بود

قائم مقام ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی سیستان و بلوچستان گفت: این ستاد در راستای فرمایش رئیس قوه قضاییه به منظور بستر سازی مناسب برای برگزاری انتخابات در فضایی آرام و بدون تنش وظایف خود را به نحو مطلوب انجام داد.

اولویت ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی بسترسازی برای برگزاری انتخابات در فضایی آرام بود

محمدرضا طاهری امروز ضمن قدردانی از حضور حماسی و با شکوه مردم در صحنه انتخابات به خبرنگار فارس اظهار داشت: مردم ولایت‌‌مدار و همیشه در صحنه استان سیستان و بلوچستان همگام با دیگر مردم این سرزمین نقش تاثیرگذاری را در خلق حماسه سیاسی ایفا کردند.

قائم مقام ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی سیستان و بلوچستان افزود: روند اجرایی انتخابات در مرکز استان بسیار مطلوب بوده و از نظر قانونی تخلف مهمی به ما گزارش نشده است.

طاهری گفت: این امر نشان می‌دهد که مجریان انتخابات، کاندیداها، ستادهای انتخاباتی آنها، رسانه‌ها و مردم درک خوبی از قانون داشتند و تعامل مطلوبی با این ستاد در امر اجرا به نمایش گذاشتند.

وی عمل به قانون و حرکت در چارچوب‌های قانونی را یکی از عوامل حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست و افزود: برگزاری انتخابات پرشور، بانشاط، و با حضور حداکثری مردم از تمام جریانات و افراد با سلیقه‌های مختلف موجب اعتبار و تثبیت جایگاه نظام در همه سطوح خواهد شد.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه اعضای ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی از ابتدای تشکیل ستاد به خوبی فضای استان را رصد کردند و تلاش ها بر این بود تا بسترها و شرایط برای برگزاری انتخاباتی قانونمند در فضایی آرام فراهم شود.

قائم مقام ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی به منظور پیشگیری از  وقوع هرگونه تخلف و جرمی، در تمام شهرستان‌های استان تشکیل شده و جلسات متعددی را برگزار کرده که خوشبختانه تاکنون تخلف انتخاباتی قابل ملاحظه‌ای به این ستاد گزارش نشده است.

طاهری از همکاری روسا و اعضای ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر روستا تشکر کرد و گفت: تمام اعضای ستادهای انتخابات با ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان همکاری مطلوبی داشتند.

وی در پایان از تلاش تمامی اعضای ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی نیز قدردانی کرد و اذعان داشت: وظیفه اصلی ما تلاش برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات و وظیفه آحاد مردم نیز حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی بود که  ملت ایران در روز 24 خردادماه بستر تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی را در کشور فراهم  کردند.

انتهای پیام/75005/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول