اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین:

مشارکت مردم قزوین در انتخابات قابل تحسین بود

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با قابل تحسین خواندن مشارکت مردم استان در انتخابات گفت: مردم قزوین با اطاعت کامل از مقام معظم رهبری، ولایت‌مداری خود را ثابت کردند.

مشارکت مردم قزوین در انتخابات قابل تحسین بود

سردار سالار آبنوش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با قابل تحسین خواندن مشارکت مردم استان در انتخابات اظهار داشت: مردم قزوین با این نگاه خوب و اطاعت کامل از مقام معظم رهبری، ولایت‌مداری خود را ثابت کردند.

وی افزود: با وجود این‌که تمام تلاش دشمن جلوگیری از شور و حال انتخاباتی و ایجاد نشدن ساز و کار خلق حماسه سیاسی بود، مشارکت مردم موجب شکست دشمن شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین با بیان این‌که به فرموده مقام معظم رهبری حضور در انتخابات تنها انتخاب یک فرد نیست، ادامه داد: حضور و مشارکت مردم به معنای رأی دادن به آرمان‌ها، خط امام و میثاق با شهدا است و به همین دلیل پیامد آن بسیار عمیق‌تر و والاتر از انتخاب یک فرد است.

این مسئول خاطرنشان کرد: انتخابات برای کشور تعیین‌کننده، تضمین امنیت و بازدارنده دشمنان است؛ به طوری که اگر دشمنان تاکنون قصدی داشتند، با حماسه‌آفرینی مردم در انتخابات از تصمیم خود برگشتند.

آبنوش با بیان این‌که در درون حماسه سیاسی، حماسه امنیتی و اقتصادی نیز نهفته است، تصریح کرد: این حماسه نتایج مثبتی برای مردم دارد و انتخابات ایران بر کشورهای اطراف که منتظر حضور ایرانیان بودند، اثر گذاشته است.

وی با اشاره به وجود دو جبهه عمده مقاومت و استکبار یادآور شد: حضور و مشارکت مردم و رأی قاطع آنان به آرمان‌ها نشان می‌دهد که مردم مقاومت را به عنوان یک اصل پذیرفته‌اند.

آبنوش با اشاره به این‌که حضور در پای صندوق‌های رأی به فرموده مقام معظم رهبری نوعی عبادت و نیز حرکتی تعیین‌کننده محسوب می‌شود، عنوان کرد: یک رأی و حضور در انتخابات اثر قابل توجه و والایی دارد.

انتهای پیام/77011/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول