اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیامی مشترک صورت گرفت

تقدیر امام جمعه و استاندار از حضور پرشور زنجانی‌ها در انتخابات

نماینده ولی‌فقیه و استاندار زنجان از حضور حماسی مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی تقدیر کردند.

تقدیر امام جمعه و استاندار از حضور پرشور زنجانی‌ها در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، در بیانیه مشترک آیت‌الله شیخ علی خاتمی و محمد رئوفی‌نژاد آمده است: انقلاب بزرگ اسلامی ایران با رهبری عالمانه حضرت امام خمینی (ره) و با الهام از اندیشه‌های ناب اسلامی، جلوه‌ای از نور و حقانیت اسلام را به جهان تاباند و بیداری اسلامی را پایه‌ریزی کرد و الگویی را برای مستضعفین و محرومین جهان شکل داد.

در این بیانیه با اشاره اینکه در سالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی، حماسه سیاسی و اقتصادی را بر آن لقب نهادند و در حساس‌ترین و پربارترین شرایطی که انقلاب اسلامی در آن به سر می‌برد، امتحان بزرگی توسط مردمان حماسه‌ساز و همیشه در صحنه ایران اسلامی ایجاد شد، تصریح شده است: این حضور نشان از عزم راسخ و جهاد‌گونه دلیران این سرزمین در مقابل دسیسه‌ها و طرح‌های شوم استکبار دارد.

در ادامه بیانیه امام جمعه و استاندار زنجان تاکید شده است: موج مخالفت‌ها و تهدیدهای پوشالی استکبار با ملت شریف ایران چیزی جز ناکامی و ذلت برای آنان در پی نداشت و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌ها، اتمام حجتی بود با مخالفان انقلاب اسلامی که ایران و ایرانی همواره از آرمان‌های ارزشی خود کوتاه نخواهند آمد.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: ملت سلحشور ایران اسلامی به ویژه مردم شهیدپرور استان زنجان بار دیگر با مشارکت گسترده و بی‌نظیر خود در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 24 خردادماه سال حماسه سیاسی و اقتصادی، حماسه‌ای بزرگ آفریده و ثابت کردند پشتیبان نظام و آرمان‌های بلند رهبر کبیر انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری هستند.

در پایان این بیانیه آیت‌الله خاتمی و رئوفی‌نژاد برای مردم ولایتمدار خطه غواصان دریادل، توفیق روزافزون را از درگاه خداوند متعال آرزو کرده‌اند.

انتهای پیام/2308/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول