اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی در دیار خاوران

نتایج نهایی انتخابات شورای شهر در حاجی‌آباد اعلام شد

فرماندار زیرکوه از رقابت 18 نفری کاندیداهای شورای شهر در حاجی‌آباد زیرکوه خبر داد و گفت: از بین این تعداد مهدی وحید‌پور با یک هزار و 171 رأی پیروز انتخابات شده است.

نتایج نهایی انتخابات شورای شهر در حاجی‌آباد اعلام شد

فرهاد فلاحتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار کرد: مشارکت و حضور آگاهانه مردم شهرستان زیرکوه در پای صندوق‌های اخذ رأی چشمگیر بود.

وی ادامه داد: مردم با حضور در انتخابات به مقتدای خویش، مقام معظم رهبری لبیک گفته و با شور و شوقی وصف ناشدنی در پای صندوق‌های رأی حاضر و رأی خود را به صندوق انداختند.

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه این شهرستان دارای دو شهر حاجی‌‌آباد و زهان است، اذعان داشت: کاندیداهای انتخاب شده چهارمین ‌دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان حاجی‌آباد به ترتیب مهدی وحید‌پور با یک‌هزار و 171 رأی، محمد موحدیان با یک‌هزار و 126 رأی، فاطمه خانی با 980 رأی، حسین روحی با 874 رأی و همچنین حجت علی‌زاده با 859 رأی به شوراهای اسلامی شهر و روستا راه یافتند.  

وی تصریح کرد: در انتخابات شهرستان زیرکوه 22 هزار و 570 نفر مشارکت داشته‌اند.

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه بیش از 90 درصد مردم در انتخابات شرکت داشته‌اند، گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بی‌نظیر بوده است.

فلاحتی از رقابت 18 نفری کاندیداها درشهر حاجی‌آباد زیرکوه خبر داد و خاطر نشان کرد: از بین این 18 نفر مهدی وحید‌پور با یک‌هزار و 171 رأی پیروز انتخابات شد.

انتهای پیام/69013/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول