اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان:

آرامش در برگزاری انتخابات نتیجه حضور فعال مسئولان بین مردم بود

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان آرامش قبل و حین برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا را نتیجه چندین ماه فعالیت مطالعاتی مداوم و چهار سال حضور فعال مسئولان در بین مردم بیان کرد.

آرامش در برگزاری انتخابات نتیجه حضور فعال مسئولان بین مردم بود

محمدمهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: آرامشی که پیش و حین برگزاری این دوره از انتخابات در سطح استان و حتی کشور حاکم بوده و است، نتیجه فعالیت‌های مطالعاتی و امنیتی ارگان‌ها و نهادهای امنیتی از یک سو و حضور مسئولان در بین اقشار مختلف جامعه از سوی دیگر محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این آرامش پس از برگزاری انتخابات نیز در سطح کشور حاکم خواهد بود، اظهار کرد: تمهیدات امنیتی نهادهای مربوطه سبب شد تا نقاط بحران آفرین شناسایی و مدیریت شود، به گونه‌ای که خوشبختانه کم‌ترین مشکلی پیش نیامد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: گرایشی که مدیریت استان در این چهار ساله داشت این بود که در مدیریت استان اصفهان وارد فضای کار سیاسی نشود.

وی ادامه داد: ما سیاسی هستیم، ولی سیاسی کاری نکردیم و بر اساس مصلحت مردم و به دور از باندبازی‌ها همیشه به دنبال منافع مردم بوده‌ایم و هرگز منافع عده‌ای از مردم را بر عده‌ای دیگر ترجیح نداده‌ایم.

اسماعیلی تاکید کرد: اختلاف سلیقه همیشه وجود دارد، اما همه سلایق حق دارند از خدمات حاکمیت استفاده کنند و هیچ نیرویی نمی‌تواند آنها را از رسیدن به این حق محروم سازد.

وی ضمن تاکید بر اینکه این موضوع یک ژست تبلیغاتی نیست، افزود: استفاده همه اقشار از خدمات حاکمیت به عنوان یک باور دینی و شرعی در مدیران استان نهادینه شده و امیدواریم در پایان دولت دهم و همینطور دوره چهارساله مدیریت استان توانسته باشیم در اجرای این سیاست به خوبی عمل کرده باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان همچنین گفت: گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه به مدیریت استان اعتماد دارند و دلیل این آرامش نیز همین موضوع است که مسئولان استان کار سیاسی کردند، ولی سیاسی کاری نکردند.

انتهای پیام/63001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول