اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل خبر داد

صدور فوری شناسنامه‌ها در اردبیل

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: ادارات ثبت احوال استان اردبیل آماده هستند تا در اولین فرصت شناسنامه‌های مراجعان و عموم مردم را در صورت اعمال تغییرات و درخواست صدور به آنها تحویل دهند.

صدور فوری شناسنامه‌ها در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالله امینی عصر امروز در جریان بازدید از مراحل مختلف سیستم فناوری جدید در انتخابات 24 خرداد در اردبیل اظهار داشت: ما آمادگی داریم از اولین ساعات صبح فردا خدمات سجلی به هموطنان ارائه کنیم تا آنها به راحتی بتوانند در انتخابات سرنوشت‌ساز 24 خرداد حضوری مؤثر داشته باشند.

وی تصریح کرد: به منظور تسهیل مشارکت شهروندان در انتخابات در کنار صدور شناسنامه‌های فوری تلاش می‌کنیم تا در صورت درخواست شماره کارت ملی را نیز برای آنها اعلام کنیم تا در زمان حضور در پای صندوق‌های رأی با مشکل خاص روبه‌رو نشوند.

امینی خاطرنشان کرد: تمام ادارات ما فردا انجام وظیفه و ارائه خدمات می‌کنند و 10 دفتر پیشخوان در استان اردبیل آماده صدور شناسنامه فوری و خارج از نوبت برای هموطنان است.

این مسئول با بیان اینکه نباید شرکت‌کنندگان در انتخابات نگران شناسنامه و کارت ملی باشند، اضافه کرد: ما هیچ محدودیتی در ارائه خدمات به هموطنان نخواهیم داشت و همچنان روند صدور شناسنامه ما به‌روز است.

وی با اعلام اینکه تاکنون بیش از هشت هزار و 900 جلد شناسنامه برای متقاضیان صادر شده است، بیان کرد: این صدور شناسنامه در گروه سنی بالای 15 سال برای یک‌هزار و 560 متقاضی بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ثبت احوال استان یادآور شد: نزدیک به چهار هزار جلد شناسنامه نیز در این 2.5 ماه برای متولدین و نوزادان صادر شده است.

امینی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از مدارک مورد نیاز برای حضور در انتخابات داشتن کارت ملی و شناسنامه است، ما آمادگی داریم گواهی شماره کارت ملی را نیز صادر کنیم.

وی گفت: در صورتی که فرد به هر دلیلی شماره کارت ملی خود را فراموش کرده باشد، می‌تواند شماره کارت ملی را برای شرکت در انتخابات به همراه داشته باشد.

امینی در پایان متذکر شد: این گواهینامه در تمامی دفاتر ثبت احوال، شعبات و ادارات شهرستانی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/62004/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول