اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قزوین:

توان نامزدها به جای تبلیغات ملاک انتخاب باشد

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قزوین با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، از آنان خواست تا توان افراد را به جای تبلیغات اغواگرانه برخی نامزدها ملاک انتخاب قرار دهند.

توان نامزدها به جای تبلیغات ملاک انتخاب باشد

محمدحسین شفیعی‌ها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: بدون شک با توجه به تجربیات گذشته ملت می‌توان گفت که به برکت خون شهدا و حضور حماسی مردم، نظام از یک مرحله حساس عبور می‌کند و گزینه ارزشمندی برای اداره امور چهار ساله کشور انتخاب می‌شود.

وی افزود: چنین حضوری، پاسخی قاطع برای اثبات مجدد این موضوع است که مردم ایران هیچ‌گاه حاضر به فروش عزت و بزرگی خود در قبال تهدیدهای دشمنان نیستند.

این مسئول همچنین با اشاره به هم‌زمانی انتخابات ریاست جمهوری با شوراهای اسلامی شهر و روستا یادآور شد: هدف نظام از ادغام این دو انتخابات صرفه‌جویی در وقت مردم و هزینه‌های انتخابات بود.

شفیعی‌ها با تأکید بر لزوم کسب تجربه از نخستین دوره ادغام این دو انتخابات ادامه داد: یکی از بهره‌هایی که می‌توان از نخستین تجربه ادغام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به دست آورد، آن است که مردم در گزینش نیروهای اصلح در شورای شهر نیز همانند ریاست جمهوری، مطابق با فضای انتخابات تصمیم‌گیری کنند.

وی تصریح کرد: در این عرصه مردم نباید بر اساس تبلیغات اغواگرانه، رنگ‌ها، تصاویر، بنرها و پوسترهای آرایش شده نامزدها تصمیم بگیرند؛ بلکه با ارزیابی توانایی، تجربه و پیشینه نامزدها، نمایندگان اصلح را برای حضور در شورای اسلامی برگزینند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی قزوین بیان کرد: بخش عمده تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری بر سخنان و بیان اهداف نامزدها تکیه داشت؛اما تبلیغات نامزدهای شورای اسلامی شهر قزوین، مردم را به تصمیم‌‌گیری بر اساس ظاهر و زیبایی نامزدها تشویق می‌کنند.

شفیعی‌ها افزود: به همین دلیل در دوره‌های بعد باید علاوه بر برنامه‌ریزی برای نظارت بر تبلیغات سالم از سوی نامزدها، مردم نیز با آگاهی لازم نسبت به انتخاب اصلح اقدام کنند و این بهترین بهره و تجربه از نخستین مرتبه ادغام دو انتخابات است.

وی با اشاره به حجم زیاد تبلیغات نامزدهای شورای شهر نسبت به دوره‌های پیش، ادامه داد: با توجه به اینکه بر اساس قانون هر شخص واجد شرایط می‌تواند نسبت به نامزدی در انتخابات شورای شهر اقدام کند، تعدد نامزدها و البته تبلیغات تصویری آنها و نیز تعدد گزینش افراد در این انتخابات، موجب سردرگمی مردم می‌شود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی قزوین بیان کرد: رفع این مسئله نیازمند بررسی و تصمیم‌گیری از سوی کارشناسان و مجربان امر و ارائه نتایج آن به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان برای تجدید نظر در قانون شوراهاست.

شفیعی‌ها انتخابات ایران را مظهر جدی و اصلی مردم‌سالاری دینی و از افتخارات برجسته نظام دانست.

وی افزود: این انتخابات گواه مشارکت آحاد مردم در تعیین سرنوشت خود در موضوعات مختلف از جمله ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاست.

این مسئول با بیان اینکه کینه‌های بیگانگان و دشمنان ملت ایران در طول چند دهه از عمر انقلاب اسلامی به دنبال منکوب کردن مردم و آسیب‌رسانی به جمهوری اسلامی است، ادامه داد: حضور گسترده و پرشور مردم می‌تواند عاملی بسیار قوی و بازدارنده دشمنان از اجرای توطئه‌ها باشد.

شفیعی‌ها عنوان کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری در سخنرانی روز گذشته خود مطرح کردند؛ افرادی هم که احتمالاً ارتباط چندانی با نظام ندارند، به واسطه تعصب نسبت به مملکت خود باید با حضور در انتخابات از هویت خود دفاع کنند.

انتهای پیام/77011/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول