اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در همدان:

حضور در انتخابات سرنوشت کشور را رقم می‌زند / بی‌تفاوت نباشیم

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی سرنوشت آنها را رقم می‌زند.

حضور در انتخابات سرنوشت کشور را رقم می‌زند / بی‌تفاوت نباشیم

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به این همه روشنگری و سفارشی که مقام ولایت و رهبری در راستای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی داشتند توجه به این مسئله سرنوشت‌ساز است.

وی افزود: تمام دشمنان ما در سراسر دنیا پشت قضیه ایستاده‌اند تا با وسوسه‌های شیطانی خود یک نفر را از رأی دادن باز دارند چرا که نمی‌توانند مانع همه مردم شوند.

امام جمعه همدان تصریح کرد: باید تمام جوانب را در نظر گرفت و این نباشد که کسی بگوید من رأی ندهم مگر چه می‌شود؟ نباید بی‌تفاوت بود.

وی بیان داشت: کسانی که در میدان وارد می‌شوند باید با وضو و برای رضای خدا و قرب الی‌الله وارد شوند و رأی دهند چرا که این امر عبادت بزرگی است و مادر بسیاری از عبادت‌ها محسوب می‌شود.

محمدی تأکید کرد: انتخابات اگر به نفع اسلام و نظام تمام شود هزاران هزار عبادت و کار خیر از آن به عمل می‌آید و اگر در انتخابات آنچه که رضای خداست نباشد هزاران هزار بدبختی و شر به بار می‌آید.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات تکلیف الهی است، گفت: کسانی که نمی‌خواهند حضور پیدا کنند یا اگر می‌یابند وظیفه شرعی و دینی و نهایی خود را انجام نمی‌دهند فکر نکنند که در این دنیا فقط نتیجه آن را می‌بینند، باید بدانند که هم در این دنیا و هم در عالم آخرت هزار هزار گرفتاری و بیچارگی خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان یادآور شد: خدایی که انسان را آفریده برای او تکلیف معین کرده پس ما باید ببینیم تکلیف ما چیست و آن را انجام دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تکلیف نخست ما در انتخابات حضور حداکثری و تکلیف دوم ما نیز انتخاب اصلح است چرا که با این انتخاب سرنوشت یک کشور و ملت رقم می‌خورد.

انتهای پیام/89006/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول