اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

آمادگی اقشار مختلف زنجان برای حضور در انتخابات

جامعه ورزش استان زنجان ضمن اعلام آمادگی برای حضور در انتخابات، مشارکت در انتخابات را زمینه‌ساز تحقق حماسه سیاسی عنوان کرده‌اند.

آمادگی اقشار مختلف زنجان برای حضور در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جامعه ورزش استان زنجان با حدود 50 هیئت فعال ورزشی بر حضور در انتخابات روز جمعه تاکید کرده و مشارکت در آن را از وظایف ملی مذهبی اعلام کرده است.

در این رابطه مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ضمن تاکید بر حضور جامعه ورزش در انتخابات روز جمعه افزود: جوانان به ویژه ورزشکاران به مانند سایر آحاد جامعه برای خلق حماسه دیگر حضور جدی و آگاهانه خواهند داشت.

ایرج رحمانی خلق حماسه در انتخابات پیش رو را پیش زمینه موفقیت‌های آینده برای ایران و نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و اضافه کرد: حضور حداکثری در انتخابات ضمن تاکید بر پایبندی بر ارزش‌های انقلاب اسلامی تضمینی برای ادامه موفقیت‌ها هم محسوب می‌شود.

وی به پیشرو بودن استان زنجان در خلق حماسه در انتخابات و عرصه‌های گذشته اشاره و ابراز اطمینان کرد، مردم استان زنجان رکورد حضور بیش از 92 درصدی در انتخابات  ریاست جمهوری گذشته را تکرار و به طور حتم افزایش خواهند داد.

حسین مقدم از ورزشکاران برجسته استان زنجان در این رابطه بر لزوم حضور مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و گفت: این حضور در واقع به نوعی پاسداشت خون شهدا محسوب می‌شود.

این کوهنورد زنجانی مشارکت در انتخابات را اعلام آمادگی مردم برای حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و از همه مردم برای حضور در آن درخواست کرد.

رسول قنبری از خبرنگاران ورزشی استان زنجان هم در این رابطه با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو برای نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: این انتخابات یکی از حساس‌ترین انتخابات تاریخ ایران محسوب می‌شود.

وی بر لزوم حضور مردم به ویژه ورزشکاران در انتخابات تاکید کرد و افزود: این حضور ضمن تشویق و ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق رای به تحقق آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی کمک می‌کند.

انتهای پیام/73004/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول