اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

توطئه‌های دشمنان با حضور باشکوه مردم در انتخابات خنثی می‌شود

امام جمعه خرم‌دره گفت: توطئه‌های دشمنان با حضور باشکوه مردم در انتخابات خنثی می‌شود.

توطئه‌های دشمنان با حضور باشکوه مردم در انتخابات خنثی می‌شود

حجت‌الاسلام محمود نورپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خوشبختانه در این دوره نیز همچون ادوار گذشته برنامه تبلیغاتی داوطلبان هم در زمینه ریاست جمهوری و هم در زمینه انتخابات شوراها به نحو مطلوبی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه پس از تبلیغات داوطلبان عرصه به دست مردم سپرده شده است، اضافه کرد: ملت ایران باید با حضور باشکوه وحدت و همدلی خود را به جهانیان نشان دهند.

امام جمعه خرم‌دره با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان از فتنه‌های آنها می‌شود، تصریح کرد: 34 سال است که دشمنان با راهکارهای مختلف و با ترفندهای گوناگون در تلاش برای ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند که خوشبختانه تاکنون همه این فتنه‌ها ناکام مانده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال نیز انتخابات شوراها و ریاست جمهوری نیز عرصه‌ای برای حماسه‌آفرینی ملت ایران است، اضافه کرد: مردم باید به منظور تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه حماسه سیاسی با حضوری باشکوه در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

حجت‌الاسلام نورپور با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در انتخابات در بحث عقب‌نشینی از مواضع خود موثر است، افزود: در حال حاضر بسیاری از رسانه‌های بیگانه در تلاش برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات هستند که حضور میلیونی مردم می‌تواند، جواب دندان‌شکنی برای اینگونه فتنه‌های دشمن باشد.

انتهای پیام/73005/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول