اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌نماینده غرب هرمزگان در مجلس مطرح کرد

‌حضور پرشور جامعه اهل سنت غرب هرمزگان در انتخابات‌

‌‌نماینده حوزه انتخابیه غرب هرمزگان در مجلس با بیان اینکه جامعه اهل سنت حضوری پرشور در انتخابات فردا خواهند داشت، گفت: مشت محکم ملت ایران در 24 خرداد دهان هر یاوه‌گوی توطئه‌گری را در هم خواهد کوبید.

‌حضور پرشور جامعه اهل سنت غرب هرمزگان در انتخابات‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی امروز در نشستی اهمیت خلق حماسه حضور ملت ایران در انتخابات 24 خرداد را یادآور شد و اظهار داشت: دفع توطئه‌های دشمنان قسم خورده ملت ایران تنها با حضور میلیونی ایرانیان در سراسر کشور در پای صندوق‌های رای امکان‌پذیر خواهد بود و برگزیده ملت هر کسی که باشد، باید خود را برای خلق یک حماسه در خدمت به مردم و برداشتن مشکلات از دوش مردم آماده کند.

نماینده مردم بندرلنگه، ‌بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: میزان قدرت و قاطعیت حکومت مردان هر کشوری متناسب با میزان حمایت مردم آن کشور از نظام و حاکیمت است و دستیابی به توفیقات بزرگ جز با مشارکت و همراهی هوشمندانه مردم در صحنه انتخابات و صحنه‌های اثبات مشارکت اجتماعی ملت امکان پذیر نیست.

عضو کمیسیون عمران و سخنگوی فراکسیون اهل سنت مجلس با اشاره به مشارکت فعالانه مردم مناطق غربی استان هرمزگان در انتخابات 24 خرداد اظهار داشت: جامعه اهل سنت ایران به عنوان بخشی از پیکره ایران عزیز در روز انتخابات حضوری پر شور خواهد داشت و اثبات خواهد کرد که در مسیر تعالی و پیشرفت ایران از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد و دشمنان بدانند که ملت ایران یک ملت متحد و همدل در مسیر رسیدن به آرمان‌ها و اهداف خویش است.

انتهای پیام/‌88001‌/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول