اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج حقوقدانان شهرستان بوشهر اعلام کرد

ثبت افتخاری دیگر در تاریخ انقلاب با حضور گسترده در انتخابات ‌

بسیج حقوقدانان شهرستان بوشهر در بیانیه‌ای اعلام کرد: با حضور گسترده و آگاهانه در پای صندوق‌های یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا افتخاری دوباره در تاریخ انقلاب، ثبت و ضبط خواهد شد.

ثبت افتخاری دیگر در تاریخ انقلاب با حضور گسترده در انتخابات ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی بسیج حقوقدانان استان بوشهر، در این بیانیه آمده است: تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی ایران همواره شاهد خلق حماسه‌های گوناگون از سوی ملت غیور ایران بوده است. یکی از این میادین خلق حماسه،  کارزار انتخابات است که نشان دهنده رابطه عمیق میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این بیانیه می‌افزاید: برگزاری انتخابات مهم ریاست جمهوری نقطه عطفی ‌خواهد بود تا مردم ایران بار دیگر نشان دهند تحریم‌های اقتصادی و فشارهای  سیاسی هیچ نقشی در ایجاد فاصله میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ملت ایران ثابت کرده اند در سال‌های پس از پیروزی انقلاب، ایجاد تحریم‌ها  و محدودیت‌های گوناگون، نه تنها باعث رکود و عقبگرد ایران نگردیده، بلکه به عنوان محرکی برای کسب استقلال بیشتر و زمینه‌ای برای فتح قله‌های پیشرفت مبدل شده است.

در این بیانیه آمده است: بی‌شک یکی از مهم‌ترین عواملی که در پیشرفت ایران اسلامی دخالت داشته است حضور حماسی و مقتدرانه مردم در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات است. 

در بیانیه بسیج حقوقدانان شهرستان بوشهر آمده است: گذر 34 سال از عمر جمهوری اسلامی، قریب به 34 حضور حماسی ملت را در خود ثبت کرده است که این امر در مقایسه با تمام کشورهایی که ادعای دموکراسی دارند بی‌نظیر است.

این بیانیه می‌افزاید: در این شرایط، وظیفه مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی، حساس‌تر از همیشه است چرا که لازم است با اجتناب از اختلاف و تفرقه، وحدت حول محور ولایت فقیه و با اتکا به توان جوانان برومند در حوزه‌های اقتصادی و سیاسی، گامی موثر در جهت تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بردارند و با حضور گسترده و آگاهانه در پای صندوق‌های یازدهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخاب اصلح، افتخاری دوباره در تاریخ انقلاب، ثبت و ضبط کنند.

در این بیانیه آمده است: بسیج حقوقدانان شهرستان بوشهر نیز با تأسی از امام راحل‌(ره) و رهبر  فرزانه انقلاب اسلامی، ضمن شرکت فعال در این انتخابات، از آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی علی الخصوص بسیجیان غیور به عنوان پرچمداران  ولایتمداری و حماسه‌آفرینی، دعوت می‌کند تا با شور و نشاط انقلابی، در پای صندوق‌های اخذ رأی، حاضر و در راه خلق حماسه‌ای دیگر قدم بردارند.

در پایان بیانیه آمده است: با هوشیاری خواص و حمایت و حضور همیشگی ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی در 24 خرداد ماه سال جاری حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری رقم خواهد خورد و سکان قوه مجریه با انتخاب مردم به دست شخص  خدمتگزار دیگری سپرده خواهد شد و دیگر کاندیداها نیز قوه مجریه را به عنوان یک رکن خدمتگزار تا پایان عمر چهار ساله ریاست جمهوری یاری خواهند کرد.

انتهای پیام/66006/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول