اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان خبر داد

آمادگی کامل برای تأمین امنیت شبکه‌ها در زمان برگزاری انتخابات

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان از آمادگی کامل شرکت توزیع نیروی برق همدان در راستای تأمین امنیت شبکه‌های توزیع در زمان برگزاری مراسم انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در همدان خبر داد.

آمادگی کامل برای تأمین امنیت شبکه‌ها در زمان برگزاری انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حاجی‌رضا تیموری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها از آمادگی کامل شرکت توزیع نیروی برق همدان در راستای برگزاری مراسم انتخابات خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان بیان داشت:‌ تمام مأموریت‌ها و مرخصی‌ها در این ایام لغو شده و تمام همکاران حضوری مستمر و فعال خواهند داشت.

وی با بیان اینکه کتابچه‌هایی در رابطه با مشخصات کارکنان و مدیریت در تمام شهرستان‌ها مدون و آماده شده است، تصریح کرد: باید برای جلوگیری از سرقت شبکه‌ها آمادگی کامل وجود داشته باشد.

تیموری با اشاره به حضور اکیپ‌های عملیاتی شرکت برق در محدوده‌های تعیین شده حوزه‌های اخذ رأی گفت:‌ در واحدهای اجرایی کمیته سه نفره متشکل از مدیر و مسئولان بهره‌برداری و مشترکان در محل شرکت‌های توزیع حضور خواهند داشت.

وی یادآور شد:‌ کمیته برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در حوزه ستادی شرکت از مدیرعامل، معاونت مهندسی و برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی، بهره‌برداری، دیسپاچینگ، روابط عمومی، انفورماتیک، حراست و مدیریت بحران تشکیل شده که با برگزاری جلسات مستمر تمهیدات لازم را در راستای برگزاری باشکوه انتخابات و تأمین برق مستمر و پایدار خواهند داشت. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان از استقرار یک حوزه انتخابات در ستاد شرکت توزیع برق خبر داد و افزود: اعضای کمیته جمعه شب تا پایان شمارش آرا و جمع‌آوری صندوق‌ها در محل ستاد حضور خواهند داشت.

وی تأکید کرد: با توجه به مکاتبه صورت گرفته از سوی فرمانداری مبنی بر احتمال برگزاری انتخابات مرحله دوم در جمعه هفته بعد نیز آمادگی لازم وجود داشته و هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

تیموری با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش دما و وجود آلودگی و ریزگردها ابراز داشت: در این زمینه نیز شرکت توزیع نیروی برق همدان آمادگی لازم را دارد.

وی با اشاره به ‌ایجاد اکیپ سیار از اعضای کمیته برای سرکشی و بازدید از گروه‌ها در سطح شهر تصریح کرد: به فرمانداری‌ها نیز اعلام شده تا به هر صندوق اخذ رأی یک چراغ اضطراری داده شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان تأکید کرد: با توجه به اعلام مدیر دیسپاچینگ مبنی بر مذاکرات جلسه مشترک با مسئولان فوق توزیع استان، گروه‌های عملیاتی در پست‌های فوق توزیع مستقر شده و آمادگی لازم برای حضور سریع در محل را خواهند داشت.

وی گفت:‌ مسئولان فوق توزیع باید نهایت دقت و اهتمام را در راستای پیشگیری از اعمال خاموشی داشته باشند و تهیه و تنظیم لیست کشیک در تمام واحدها صورت گرفته، نفرات با ذکر شماره دسترسی و عکس‌های اسکن شده در قالب گروه‌های فنی و آماده در سطح شهر و روستاها مستقر شده و به هیچ وجه موقعیت خود را ترک نکنند.

تیموری ادامه داد:‌ لازم است شرایط اضطراری مد نظر مدیران قرار گرفته و تمهیدات لازم اندیشیده و توسط هر یک از مدیران در بخش کاری خود اقدامات مورد نیاز انجام شود.

وی ادامه داد: برق حوزه ستادی شرکت از دو محل مستقل قابل تأمین باشد و قطعات، لوازم یدکی و کالاهای ضروری بهره‌برداری در اختیار گروه‌ها قرار گرفته، فیوز و المنت در رنج‌های مناسب وجود داشته باشد.             

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان یادآور شد:‌ به فرمانداران اعلام شده تا در صورت وجود مولد برق اضطراری در محل صندوق‌ها و قطع برق قبل از راه‌اندازی مولد با مسئولان برق واحد هماهنگ شده سپس راه‌اندازی شود و به هیچ وجه بدون هماهنگی مولد را به شبکه برق وصل نکنند.

وی با اشاره به آمادگی انتقال پست سیار 20 کیلوولت به محل‌هایی که احتمال بروز بحران وجود دارد، افزود:‌ بالابرها و جرثقیل‌ها نیز در محل کار حضور داشته و آماده اعزام به مأموریت هستند.

تیموری با تأکید بر کنترل تأمین روشنایی معابر در محل‌های اخذ رأی بیان داشت: باید در رابطه با گشت‌های تلفیقی با نیروهای انتظامی نیز به صورت شبانه‌روزی اقدام شود.

وی از آمادگی اکیپ خط گرم خدمات فنی خبر داد و اظهار داشت: این اکیپ با امکانات لازم و حفظ شرایط ایمنی در صورت لزوم اقدام به کار می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با تأکید بر ارتباط مؤثر و مستمر مدیران واحدهای اجرایی با فرمانداران و مسئولان برگزاری انتخابات در شهرستان ابراز داشت: مدیران واحدهای اجرایی باید علاوه بر حضور مستمر در حوزه مسئولیت خود به صندوق‌ها و شعبات اخذ رأی سرکشی کنند.

وی یادآور شد: باید محل‌های مهم و حساس در هر شهرستان مد نظر بوده و دقت شود که به هیچ عنوان قطعی برق نداشته باشند.

تیموری خاطرنشان کرد: لازم است ژنراتورهای اضطراری قبل از انتخابات مورد آزمایش قرار گرفته، ضمن قطع دستی برق محل به طور آزمایشی از مولد برق گرفته و سناریوی به کارگیری آن تدوین و تمرین شود.

وی در پایان تصریح کرد: رعایت ایمنی و جداسازی شبکه برق از شبکه شهری هنگام به کارگیری مولدهای اضطراری باید مد نظر قرار بگیرد.

انتهای پیام/89006/ج40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول