اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه کردستان:

مشارکت در انتخابات حمایت از نظام جمهوری اسلامی است

نماینده ولی فقیه کردستان با تاکید بر حضور و مشارکت در انتخابات جمعه هفته جاری گفت: مشارکت و حضور ملت ایران در این صحنه سیاسی حمایت از نظام جمهوری اسلامی است.

مشارکت در انتخابات حمایت از نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در دیدار با جانبازان شهرستان سنندج در سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس بزرگ علمدار دشت کربلا اظهار کرد: خداوند در این دنیا هر کسی را با یک معیاری سنجش و آزمایش می‌کند و جانبازان هم در معامله با خدای خویش انگیزه الهی را به محک آزمایش گذاشتند.

وی بر بصیرت‌افزایی و ارتقا سطح بینش اسلامی مسلمانان برای مقابله با دشمنان اسلام و نظام تاکید و افزود: بصیرت باید در جان و دل مسلمانان نفوذ کرده و زمینه هرگونه نفوذ و رخنه توطئه‌های دشمنان را ببندد.

حجت‌الاسلام و المسلمین شاهرودی بر خدمت‌ رسانی اصولی به خانواده‌های شهدا و جانبازان تاکید کرد و گفت: وظیفه ما حفظ و پاسداری خون شهدا در راستای تداوم راه آنان است و دستگاه‌های متولی امر باید با تمام توان در خدمت جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا باشند.

نماینده ولی فقیه کردستان ولایتمداری را از دیگر ویژگی مهم و بارز شخصیتی حضرت ابوالفضل التباس عنوان کرد و اضافه کرد: جانبازان کشورمان نیز با تأسی از این خصلت والا باید همیشه پشتیبان و حامی ولایت فقیه و رهبری باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تنها انقلابی بوده که استکبار جهانی در مقابل آن احساس شکست و ضعف کرده است و تنها دلیل مقابله و عزت روزافزون ملت مسلمان ایران در برابر توطئه دشمنان اسلام ولایتمداری و ولایت‌محوری ملت بزرگ ایران است.

وی به جنگ نیمه‌سخت و بکارگیری مزدوران و گروهک‌های مختلف علیه مردم ایران اشاره کرد و افزود: دشمنان وقتی که از جنگ سخت مایوس و ناامید شدند به جنگ نیمه‌سخت روی آوردند و حتی در کشور سوریه نیز با توسل به گروه‌های تکفیری به جان مردم این کشورها افتادند.

نماینده ولی فقیه کردستان به خلق حماسه سیاسی مردم در فردا 24 خرداد ماه جاری اشاره و تصریح کرد: هدف از این حماسه سیاسی احقاق حقوق مردم و مبارزه حق علیه باطل و حاکم‌شدن اسلام در حکومت الهی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی‌شاهرودی از رای دادن به عنوان یک تکلیف شرعی و انسانی عنوان کرد و گفت: مشارکت مردم در انتخابات نشاندهنده وفاداری و حمایت از نظام جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: رای دادن به هر کدام از نامزدهای رئیس جمهوری در واقع رای دادن به نظام جمهوری اسلامی است و مردم هم باید سعی کنند به کسانی رای دهند که توان کاری بیشتری داشته باشد و از دشمنان هراسند و توان قدرت مقابله با هر گونه تهدیداتی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه کردستان با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب ارتقا عزت و سرافرازی کشورمان در تمامی صحنه‌ها خواهد شد، اظهار کرد: مشارکت حضور مردم حتی در استان کردستان نیز تاثیر مستقیمی دارد چرا که این استان از داخل و خارج از مرزهای کشور ذهنیت خاصی به این منطقه دارند و هر چقدر رای بیشتری در کردستان اخذ شود موجب یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: استعدادهای بالقوه زیادی در استان کردستان در زمینه صادرات و جذب سرمایه‌گذار وجود دارد که با حضور و مشارکت بیشتر مردم در صحنه سیاسی انتخابات موجبات دلگرمی مسئولان را فراهم خواهد کرد و بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری و رشد و بالندگی در استان فراهم می‌کند.

وی در پایان به تحریمات اقتصادی کشورهای مختلف علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: دشمنان در طول 36 سال از انقلاب اسلامی با اشکال گوناگون و تحریم‌های اقتصادی به نظام اسلامی فشار آوردند و در طول یکسال گذشته با تحریم‌های شکننده و فلج کننده می‌خواهند بر ملت بزرگ ایران فشار وارد کنند.

انتهای پیام/79005/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول