اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهربابک:

مهمترین ملاک انتخاب اصلح ولایت‌مداری است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهربابک گفت: مهمترین ملاک انتخاب اصلح را ولایت‌مداری دانست و گفت: انتخاب باید بدون هیچ‌گونه احساسات مسئولانه و روشمند باشد.

مهمترین ملاک انتخاب اصلح ولایت‌مداری است

حجت‌الاسلام حسین دهقان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک با گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال 92 از سوی رهبر معظم انقلاب به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: از آن جایی که انتخابات امسال نخستین انتخابات بعد از فتنه سال 88 است از این رو تمام دشمنان نظام چشم به برگزاری انتخابات دوخته‌اند و امیدوار هستند که مردم حضور حداقلی در انتخابات داشته باشند، اما مردم با حضور حداکثری خود حماسه دیگری همچون حماسه 9 دی خلق می‌کنند.

دهقان‌زاده اذعان کرد: مردم ایران اعتقاد دارند که هر رأی در سرنوشت آنها تأثیرگذار است به همین دلیل نیز ملت ایران در تمام انتخابات حضور حداکثری دارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهربابک یادآور شد: مقام معظم رهبری در انتخابات سال 88  فرمودند، «طبق معمول از مردم می‌خواهم که در روز انتخابات در ساعات اولیه رأی‌گیری در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، همه بیایند و همه رأی دهند و طبق تشخیص خودشان عمل کنند و سهم خودشان را در اداره و تعیین مدیر عالی اجرایی کشور بر عهده گیرند» و انتخابات یک امر شرعی و قانونی است، لذا همه مردم باید رهنمودهای رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی مهمترین ملاک انتخاب اصلح را ولایت‌مداری دانست و خاطر نشان کرد: انتخاب باید بدون هیچ‌گونه احساسات مسئولانه و روشمند باشد.

انتهای پیام/80023/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول