اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمتر از 24 ساعت تا شروع رای‌گیری باقیست

ریاحی: فردا حماسه سیاسی با حضور گسترده مردم رقم خواهد خورد

فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان قرچک از لحظه‌شماری شهروندان این شهر برای شرکت در رای‌گیری روز جمعه خبر داد.

ریاحی: فردا حماسه سیاسی با حضور گسترده مردم رقم خواهد خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در سطح شهرستان در ارتباط با مقدمات برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: اهالی شریف و ولایت‌مدار شهرستان قرچک در لبیک به ندای مقتدایشان، در اولین ساعات اخذ رای در پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد و جشن بزرگ حماسه سیاسی را برپا خواهند کرد.

فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان قرچک تاکید کرد: همه چیز برای برگزاری یک انتخابات پرشور آماده است و عوامل برگزاری این دوره از انتخابات از ماه‌ها قبل روند اجرایی مورد نیاز را فراهم کرده و آموزش‌های لازم را نیز به مجریان داده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت بیش از 2 هزار و 500 نفر از شهروندان در امر برگزاری انتخابات تصریح کرد: هیئت‌های اجرایی، بازرسی، نظارت و اعضای شعب همگی از نخبگان و معتمدین شهرستان هستند و فرآیند انتخابات توسط خود مردم پیگیری و اجرا می‌شود.

گفتنی است، مردم شهرستان قرچک همگام با دیگر هموطنان کشورمان روز جمعه 24 خرداد به پای صندوق‌های رای رفته و ضمن شرکت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد مورد نظر خود برای سکانداری امور اجرایی کشور، تکلیف 49 کرسی شورای اسلامی شهر و روستای این شهرستان را نیز مشخص خواهند کرد.

انتهای پیام/2462/ک20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول