اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز:

قانون‌گرایی مهم‌ترین وظیفه مجریان انتخابات است/ مردم سقز در این آزمون نیز سربلند هستند

فرماندار سقز بر رعایت اصل بی‌طرفی و امانتداری از آرا مردم تاکید کرد و گفت: قانون‌گرایی مهم‌ترین وظیفه مجریان انتخابات است.

قانون‌گرایی مهم‌ترین وظیفه مجریان انتخابات است/ مردم سقز در این آزمون نیز سربلند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، نادر فخری در همایش توجیهی نمایندگان فرماندار و عوامل اجرایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: مردم شهرستان سقز مردمانی با درک و شعور بالا و متمدن هستند و کاندیداها و طرفداران آنان نیز در  فضای انتخابات ‌به صورت سالم در حال رقابت هستند.

وی با اشاره به فرایند اجرای انتخابات در شهرستان سقز،‌اضافه کرد: تاکنون به بهترین شکل ممکن مراحل را پشت سر گذاشته‌ایم و بسترها لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و گسترده در این شهرستان آماده است.

25 شعبه اخذ رای به شعبات قبلی در سقز اضافه شد

فخری افزایش 23 شعبه ثابت و 2 شعبه سیار به شعبه‌ها قبلی در این شهرستان را از جمله بسترهای موجود برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در سقز عنوان کرد و گفت: در انتخابات قبلی تعداد شعبه‌های ثابت شهر سقز ‌59  شعبه و شعبه‌های سیار نیز یک شعبه بود.

وی خاطرنشان کرد: تعداد شعبه‌های ثابت و سیار در انتخابات 24 خرداد جاری 85 شعبه است.

وی با بیان اینکه قانون‌گرایی مهم‌ترین انتظار ما از اعضای شعب و نمایندگان فرماندار و عوامل اجرایی انتخابات است، تصریح کرد: رعایت اصل بی‌طرفی و امانتداری از آرا مردم موجب افزایش امید و مشارکت بیش از پیش مردم در انتخابات پیشرو خواهد شد.

دشمن از حضور حداکثر ملت در انتخابات می‌ترسد

فرماندار سقز تصریح کرد: دشمن از حضور حداکثری مردم ایران پای صندوق‌های اخذ رای می‌ترسد و تنها هدفش ایجاد اخلال در نظم انتخابات است و برای رسیدن به این مهم دست به اجرای هر نوع توطئه‌ای می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند با این ترفندها و توطئه‌ها راه به جایی نمی‌برند، چرا که ملت ایران بیدار و بصیر پشت سر رهبر فرزانه خود ایستاده و این توطئه دشمن را نیز نقش برآب می‌کنند.

فرماندار سقز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سفر تاریخی‌شان به استان کردستان و دیدار با مردم سقز اظهار کرد: بزرگترین افتخار و مایه مباهات سقز،‌ وصف مردم سقز توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان مردمی شجاع، ‌دلاور، ‌وفادار و آزمون پس داده است و تمامی مسئولین به خدمت نمودن به چنین مردمی افتخار می‌کنند.

فخری اظهار امیدواری کرد مردم ولایت‌مدار‌، انقلابی و با فرهنگ سقز ‌در 24 خرداد ماه‌جاری نیز با حضور حداکثری در شعبات اخذ رای و انتخاب اصلح خود حماسه‌سازان اصلی حماسه سیاسی در کشور خواهند بود.

کارشناسان انتخابات استانداری کردستان نیز در این همایش با اشاره به اهمیت بسترسازی برای حضور گسترده مردم در انتخابات پیشرو از آمادگی بسیار مناسب شهرستان سقز برای برگزاری انتخاباتی سالم تقدیر کرد.

فلاحی افزود: طی بازدیدی که از سطح شهر سقز داشتیم، رقابت بسیار سالم بین کاندیداها وجود دارد و فضاسازی شهرستان نیز برای برگزاری انتخاباتی باشکوه مناسب است.

انتهای پیام/79010/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول