اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اصفهان:

مردم مجریان اصلی انتخابات هستند

فرماندار اصفهان گفت: نامزدهای شورای شهر باید تاکید داشته باشند که دولت و دستگاه‌های دولتی برگزار کننده انتخابات نیستند، بلکه مردم برگزارکننده و مجریان اصلی انتخابات هستند.

مردم مجریان اصلی انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فضل‌الله کفیل در جلسه هم‌اندیشی داوطلبان چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای اصفهان، بهارستان، زیار و قهجاورستان که عصر روز دوشنبه در سالن همایش‌های اداره راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد به بیان و تبیین توضیحاتی در چگونگی و نحوه تبلیغات‌های نامزدها، اعلام اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده و موارد صریح و شفاف قانونی مورد نیاز داوطلبان انتخابات پرداخت و تاکید کرد: اگر برای انتخابات ارکانی در نظر بگیریم، حداقل باید سه رکن اصلی را مدنظر قرار داد که نخستین رکن اصلی انتخابات مردم هستند که با حضور حداکثری و خلق حماسه سبب سربلندی و مصونیت این کشور می‌شوند.

وی اظهار کرد: مردم عزیز ایران اسلامی همیشه نشان داده‌اند که با توجه به بصیرت بالا و زمان‌شناسی خودشان بسیار خوب نقش‌آفرینی می‌کنند و حماسه ساز خواهند بود و شعار امسال را در خردادماه محقق می‌سازند.

فرماندار اصفهان افزود: رکن دیگر انتخابات نامزدها هستند، افرادی که خودشان را برای انتخاب مردم عرضه کرده‌اند و در صحنه انتخابات حاضر شده‌اند و برای خدمتگذاری به شهروندان اعلام آمادگی کردند تا در مدیریت شهری انجام وظیفه و برنامه‌ریزی کنند.

وی بیان کرد: هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات رکن دیگر انتخابات هستند که به برکت نظام جمهوری اسلامی این هیئت‌ها هم از خود مردم هستند، هیئت‌های اجرایی برخاسته از معتمدین مردم و انتخاب شده از برگزیدگانی از خود آنها هستند.

کفیل تصریح کرد: برای شهرستان اصفهان 13 هیئت اجرایی تشکیل شد که هفت هیئت اجرایی برای انتخابات شهر و روستا و شش هیئت اجرایی برای انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

وی گفت: برای هرکدام از این هیئت‌های اجرایی 30 نفر شناسایی شدند و از بین خود این افراد 8 یا 9 نفر معتمد انتخاب شده‌اند، البته برای انتخابات ریاست جمهوری به اتفاق فرماندار و رئیس ثبت احوال، رئیس دادگستری و دادستان هیئت اجرایی را تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: در انتخابات شوراها فرماندار، رئیس ثبت احوال، رئیس آموزش  و پرورش روش استان جمع اداری هیئت اجرایی را تشکیل داده‌اند و در بخش‌های استان نیز رئیس جهاد کشاورزی به این افراد اضافه می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: نکته‌ای که هم ما تاکید داریم و هم نامزدهای محترم باید به مردم تاکید داشته باشند این است که دولت برگزارکننده انتخابات نیست، بلکه این خود مردم هستند که انتخابات را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/2301/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول