اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار قم:

تلاش مجریان، برگزاری انتخاباتی صحیح با حضور حداکثری مردم است

رئیس ستاد انتخابات استان قم با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در 24 خرداد گفت: همت مجریان انتخابات، برگزاری انتخاباتی صحیح، سالم و با حضور حداکثری مردم است.

تلاش مجریان، برگزاری انتخاباتی صحیح با حضور حداکثری مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی انصاری در گردهمایی توجیهی اعضای شعب أخذ رأی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و چهارم شوراها با تبریک عید مبعث به اهداف و برنامه انبیا در دوره‌های مختلف تاریخی اشاره کرد و گفت: همانطور که در دوره‌های مختلف تاریخ، انبیا با مشکلات و زحمت‌های فراوانی برای تبلیغ توحیدی و اخلاق مواجه بودند امروز نیز نظام اسلامی که به دنبال تحقق توحید ناب است در زحمت قرار گرفته و استکبار در صدد ضربه زدن و منزوی کردن این نظام الهی است.

وی با تأکید بر اینکه امروز نظام اسلامی از صحیح‌ترین و فراگیرترین اندیشه ناب اعتقادی برخوردار است شعار دوم انبیا را توجه به اخلاق عنوان کرد و گفت: اگر امروز سیاستمداران جهان اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند مشکلی در سطح جهان رخ نمی‌دهد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار قم با بیان اینکه بی‌عدالتی‌ها و ظلم‌های امروز جهان ناشی از بی‌اخلاقی‌ها است، افزود: تمام کشمکش‌های امروز جهان و دشمنی‌ها از آثار بی‌اخلاقی است.

وی با اشاره به نامگذاری سال‌جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تصریح کرد: در 24 خرداد حماسه سیاسی با حضور پرشور و دشمن شکن مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی محقق خواهد شد.

انصاری به ظرفیت‌های دینی مردم و توجه جدی آن‌ها به حفظ ارزش‌های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: مجریان انتخابات و مسئولان باید همت و تلاش خود را در راستای تحقق حماسه سیاسی به کار گرفته تا بار دیگر توطئه دشمنان خنثی شده و پایه‌های نظام اسلامی مستحکم‌تر شود.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات 24 خرداد ضرورت توجه به انتخاب اصلح را یادآور شد و افزود: همت مجریان انتخابات، برگزاری انتخاباتی صحیح، سالم و با حضور حداکثری مردم است.

رئیس ستاد انتخابات استان قم به حضور دشمن‌شکن ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و تصریح کرد: ملت ایران همچون 22 بهمن حضوری پرشور در انتخابات 24 خرداد خواهند داشت و همه مجریان باید آماده استقبال از مردم باشند.

وی با بیان اینکه اعضای شعب پایه‌های اصلی برگزاری انتخابات هستند، اظهار داشت: ویژگی بارز انتخابات در نظام اسلامی نقش محوری مردم چه در اجرا و چه در شکوه انتخابات است.

انصاری خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای پشتیبانی، تأمین امنیت و اجرای باشکوه انتخابات اندیشیده شده و در 24 خرداد انتخاباتی پرشور را در پیش خواهیم داشت.

انتهای پیام/2258/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول