اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای چهارمین دوره شورای شهر مشهد:

شوراها زبان مشترک و مثلث مردم، مسئولان و متخصصان باشند

نامزد انتخابات شورای شهر مشهد گفت: شوراها باید به عنوان زبان مشترک مثلث مردم، مسئولان و متخصصان عمل کنند و در راستای توسعه پایدار و دستیابی به مدیریت شهری خوب و سالم، ارتباط تنگاتنگی با نظام اداری و اقتصادی داشته باشند.

شوراها زبان مشترک و مثلث مردم، مسئولان و متخصصان باشند

سیداحسان مصطفی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به اینکه جوانان باید با حضور خود در شوراهای شهر حجمی از فعالیت‌ها را با تفکری جوان و اندیشه‌ای نو پیش ببرند، اظهار کرد: از مهم‌ترین انتظاراتی که از اعضای شورای اسلامی شهرها می‌توان داشت رصد مشکلات مردم، پیگیری نیازمندی‌ها و انتظارات آنان است که باید بدان توجه ویژه‌ای شود.

این فعال رسانه‌ای ادامه داد: با توجه به اینکه مشهد جزو کلان شهری است که در زمان‌های مختلف حدود 25 میلیون زائر دارد اعضای شورای شهر می‌بایست تعامل خوبی را با مسئولان و مردم داشته تا بتوانند پاسخگوی حجم بالای نیازها و انتظارات متفاوت مردم و به‌ویژه در خور کلان شهر مذهبی چون مشهد باشند.

مصطفی‌زاده خاطرنشان کرد: شورای چهارم مشهد باید از تمام جوانب جامع و کامل باشد و با در اختیار گرفتن نیروی جوان با تفکری تازه و نو در پیشبرد اهداف و رسالت اصلی شهر پیش‌قدم باشند.

نامزد چهارمین دوره شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: شوراها باید به عنوان زبان مشترک مثلث مردم، مسئولان و متخصصان عمل کنند و در راستای توسعه پایدار و دستیابی به مدیریت شهری خوب و سالم، ارتباط تنگاتنگی با نظام اداری و اقتصادی داشته باشند.

وی در ادامه عنوان کرد: شورا یا همان انجمن بلدیه قدیم نهادی است که به عنوان نماد ترقی قانو‌ن‌های مردم‌سالار در جهان تشکیل می‌شود و در تمام کشورها شناخته شده است.

مصطفی‌زاده با تاکید براینکه شوراهای اسلامی به عنوان مردمی‌ترین نهاد اجتماعی، تاثیر بسزایی در آینده مردم دارند، اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم و شهروندان هر شهر نمایندگان خود را انتخاب می‌کنند تشکیل شورای شهر به یکی از حقوق سیاسی مردم جامه عمل می‌پوشاند.

لزوم جوان‌گرایی و اعتماد به جوانان در شورای شهر مشهد

نامزد چهارمین دوره شورای شهر مشهد تاکید کرد: تاکنون در سه دوره گذشته شورای اسلامی شهر مشهد جای خالی جوانان حس شده است و با توجه به اینکه حدود یک سوم جمعیت مشهد را جوانان تشکیل می‌دهند باید به حضور آنان در این انجمن نیز توجه خاص و ویژه‌ای شود.

این فعال رسانه‌ای با اشاره به اینکه شورای اسلامی مشهد تاکنون سخنگو نداشته است، ادامه داد: جوانان باید در این انجمن حضور پیدا کنند و در کنار کسب تجربه از بزرگان قسمتی از فعالیت‌ها را انجام دهند.

مصطفی‌زاده با اشاره به اینکه این جوانان بودند که انقلاب کردند و در جنگ هشت ساله در مقابل دشمنان ایستادند اظهار کرد: جامعه باید بار دیگر به جوانان اعتماد کند و بخش‌هایی از مسئولیت‌های شهری را به آنان بسپارد.

نامزد چهارمین دوره شورای شهر مشهد با تاکید بر اینکه مشهد نیازمند اندیشه جوانان همراه با تجربه بزرگان است، بیان کرد: با توجه به اینکه تعداد اعضای شورای شهر از 11 نفر به 25 نفر ارتقا یافته است حداقل باید حدود هشت نفر از این اعضا را جوانان تشکیل دهند.

انتهای پیام/70018/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول