اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان البرز تصریح کرد

صلاحیت 87 درصد نامزدهای شورای شهر در البرز

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: از مجموع افرادی که برای حضور در شوراهای شهر و روستا در این استان ثبت نام کردند، صلاحیت 87 درصد تایید شده است.

صلاحیت 87 درصد نامزدهای شورای شهر در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ناصر رجبی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات این استان طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان البرز برای کسب 910 کرسی شورای شهر و روستا، سه هزار و 375 نفر با حضور در فرمانداری‌ها اقدام به ثبت نام کردند.

وی تصریح کرد: از این میان صلاحیت دو هزار و 940 نفر برای شرکت در انتخابات از سوی هیئت‌های نظارت تأیید و به عبارتی صلاحیت بیش از 87 درصد کاندیداها تایید شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز افزود: از مجموع کاندیداهای ثبت نام کرده حدود 7 درصد صلاحیت‌ها از سوی هیئت‌های نظارت احراز نشد و 6 درصد نیز انصراف دادند.

رجبی همچنین بیان کرد: در مجموع بیش از 36 درصد کاندیداها در شهرها و مابقی در روستاهای استان البرز با هم رقابت خواهند کرد.

به گفته وی، بیشترین تعداد کاندیداها در شهرستان کرج است که 479 نفر برای حضور در شورای شهر با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز متذکر شد: از مجموع دو هزار و 940 کاندیدای شوراهای شهر و روستا در استان البرز هشت درصد خانم و 92 درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

* البرز شاهد برگزاری انتخابات حداکثری خواهد بود

رجبی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه تمام مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات در این استان فراهم شده است، گفت: به طور قطع روز جمعه مردم ولایی و با بصیرت این استان با حضور گسترده و حداکثری در پای صندوق‌‌های رای، آگاهی و بصیرت بالای خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی در پایان تاکید کرد: روز 24 خرداد در سراسر کشور و به ویژه استان البرز انتخابات حداکثری را شاهد خواهیم بود و مردم ما حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول