اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای انتخابات شورای شهر مشهد:

فقط در لیست جبهه پایداری حضور دارم / ضرورت دیدگاه عدالت‌خواهی در شورای شهر

کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر مشهد با بیان اینکه در شورای شهر باید دیدگاه عدالت‌خواهی داشت، گفت: فقط در لیست جبهه پایداری حضور دارم.

فقط در لیست جبهه پایداری حضور دارم / ضرورت دیدگاه عدالت‌خواهی در شورای شهر

کمال سرویها در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد در آستانه چهارمین دوره انتخابات شورای شهر اظهار کرد: در شورای سوم حدود شش سال در خدمت شهروندان و زائران مشهد مقدس بوده‌ام.

وی افزود: در شش سال شورای سوم با وجود فراز و نشیب‌های زیاد، مصوبات خوبی برای مردم رقم خورد و البته که در کنار آن چالش‌های فراوانی نیز وجود داشت.

سرویها با بیان اینکه رقابت تنگاتنگ در انتخابات شورای شهر چهارم سبب خلق حماسه سیاسی می‌شود، گفت: حضورم در شورای چهارم از حیث این است که تصمیم دارم با تیمی در شورای شهر ورود پیدا کنم که راه تازه‌ای برای حل چالش‌ها و مشکلات مشهد بیندیشیم.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات شورای سوم ضعف در حضور افراد متخصص در شورا بود که این مسئله باید مورد توجه شورای چهارم قرار گیرد.

کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر اینکه فقط در لیست جبهه پایداری حضور دارد، گفت: با وجود اینکه نام خود را لیست‌های متعدد مشاهده کرده‌ام اما باید اعلام کنم که کمال سرویها فقط در لیست جبهه پایداری حضور دارد.

به گفته سرویها دیدگاه وی در شورای سوم دیدگاه عدالت‌خواهی بوده است.

عضو جبهه پایداری خراسان‌رضوی با بیان اینکه باید سیستم اداری شهرداری چابک‌تر و فعال‌تر شود، افزود: متاسفانه سیستم یکپارچه مدیریت شهری مشهد روند مطلوبی نداشت و از همین حیث شاهد برخی تبعیض‌ها در شهروندان مشهدی هستیم.

سرویها گفت: باید مطالعات خوب و مفصل در مورد طرح تفصیلی جامع مشهد صورت گیرد؛ همچنین مسئله حاشیه‌نشینی باید در شورای چهارم به دقت و به طور جدی به آن پرداخته شود.

عضو مستعفی شورای سوم مشهد با اذعان این مطلب که معماری اسلامی در مشهد مقدس با عنوان پایتخت معنوی بسیار حائز اهمیت است، یادآور شد: مشهد مقدس شهری اسلامی بوده و معماری و زیباسازی اسلامی در این شهر باید مطابق با جایگاه معنوی آن باشد.

انتهای پیام/70023/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول