اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بهارستان:

شورای شهر بهارستان مسئله 2 مدیریتی این شهر را حل کند

شهردار بهارستان گفت: دو مدیریتی بودن این شهر به بزرگترین معضل برای ساکنان و مسئولان بهارستان تبدیل شده است.

شورای شهر بهارستان مسئله 2 مدیریتی این شهر را حل کند

احمدرضا پری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: متولی مدیریت بهارستان مشخص نیست و به سبب شرکت عمران بهارستان مشکل دو مدیریتی در این شهر بروز کرده است و همین مسئله سبب شده که شهرداری نتواند وظیفه خود را به خوبی انجام دهد و به مردم خدمات شایسته‌ای را ارائه کند.

وی ادامه داد: تا زمانی که شرکت عمران بهارستان بر حضور خود در این شهر اصرار داشته باشد و مدیریت بهارستان را به شهرداری نسپارد توسعه شهری در بهارستان صورت نمی‌گیرد و در این بین مردم بیشترین آسیب را می‌بینند.

شهردار بهارستان تصریح کرد: شهرداری از شورای شهر بهارستان انتظار داشت که این معضل بزرگ راحل کند، اما متاسفانه هیچ اقدام مثبتی را در این راستا انجام ندادند، اما از اعضای جدید شورای شهری که به زودی توسط مردم انتخاب می‌شوند می‌خواهیم مشکل دو مدیریتی این شهر را را مرتفع کنند.

وی افزود: ما خواستار الحاق بهارستان به اصفهان نیز بودیم که این کار عملی نشد البته شورای شهر بهارستان اقداماتی انجام داد، اما گویا کافی نبود به طوری که مسئله الحاق بهارستان به اصفهان به طور کامل منتفی شد.

پری اضافه کرد: افرادی که به عنوان نمایندگان مردم در شورا حضور پیدا می‌کنند باید موازی کاری و سیاسی کاری را کنار بگذارند و تنها به فکر آسایش و رفاه مردم شهر باشند و دغدغه عمران بهارستان را همیشه همراه داشته باشند.

وی گفت: اعضای جدید شورای شهر باید واقع بینانه‌تر به هزینه‌ها نگاه کنند با توجه به افزایش قیمت‌ها هیچ‌گونه افزایش نرخ عوارضی در شهرداری را نداشته‌ایم و این در حالی است که همه نرخ‌ها به صورت صعودی بالا رفته است.

شهردار بهارستان گفت: شهرداری بهارستان بودجه بالایی ندارد و درآمد کم شهرداری عمران و آبادانی را می‌کاهد و شهرداری بهارستان به 40 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد و ما انتظار داریم شوراها به دنبال راهکاری برای درآمد پایدار شهرداری بهارستان باشد تا بتواند خدمات و امکانات بهتر و وسیع‌تری را در اختیار مردم قرار دهد.

*شهرداری تبلیغات را مدیریت می‌کند

وی گفت: برای تبلیغات کاندیداها تعدادی پنل را خریداری کرده‌ا‌یم و در خیابان‌های اصلی نصب کردیم که کاندیداها تبلیغات خود را بر روی آنها نصب کنند و چهره شهر را کثیف نکرده، البته ستادهای انتخاباتی تاکنون همکاری بسیار خوبی را انجام داده‌اند.

پری در پایان اضافه کرد: شهرداری تعداد 100 بنر و 200 پوستر را با مضمون تشویق مردم به شرکت در انتخابات و سخنان رهبر آماده و در سطح شهر بهارستان نصب کرده است.

انتهای پیام/63021/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول