اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 - 346

لیست ائتلاف روستائیان غرب گرگان برای شورای شهر

رئیس شورای هماهنگی روستاهای غرب گرگان لیست ائتلافی این تشکل را برای انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان اعلام کرد.

لیست ائتلاف روستائیان غرب گرگان برای شورای شهر

مجید محمدنژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: پس از جلسات متعدد اعضای شورای مرکزی با کاندیداهای مختلف، اعضای شورای مرکزی، لیست نهایی خود را برای حضور در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان اعلام کرد.

وی افزود: در انتخاب نامزدها معیارهایی همچون تعهد، تخصص، توانمندی، برنامه و پایگاه اجتماعی در نظر گرفته شدند. 

از شش نامزد در انتخابات شورای شهر گرگان حمایت می‌شود

رئیس شورای هماهنگی روستاهای غرب گرگان با بیان اینکه این مجموعه از شش نامزد در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: سید قربان سیاه بالایی (مدرس دانشگاه)، قاسم آزاد (کارشناس ارشد زراعت و اصلاح نباتات) و رمضانعلی الوند (مهندس عمران) در این لیست قرار دارند.

محمدنژاد ادامه داد: محمدمهدی رویانی (وکیل پایه یک دادگستری)، علیرضا چورلی (مدیر عامل سهام عدالت) و محمد کریمی‌زاده (کارشناسی ارشد حقوق) دیگر نامزدهای مورد حمایت شورای هماهنگی روستاهای غرب می‌باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دهه چهارم انقلاب دهه پیشرفت و توسعه است اظهار داشت: برای انجام این مهم باید تمام توان و نیروهای مختلف به سمت پیشرفت و آبادانی هدایت شوند.

مدیریت شهری نیاز به تعهد و تخصص دارد

رئیس شورای هماهنگی روستاهای غرب گرگان تاکید کرد: مدیریت شهری امروزه نیاز به تخصص، تعهد و کارآمدی دارد.

محمدنژاد اضافه کرد: زمانی می‌توان شهری زیبا، پیشرفته و آباد داشته باشیم که بتوان از افراد متعهد و متخصص که در سطح شهرستان دارای سوابق درخشان علمی، اجرایی، فرهنگی هستند، بهره بگیریم.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی روستائیان غرب از چندین ماه قبل فعالیت خویش را با هدف هماهنگ‌سازی و استفاده از همه ظرفیتهای روستاییان غرب گرگان برای حضور در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مدیریتی در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرد.

مردم انتخاب اصلح را در دستور کار خود قرار دهند

رئیس شورای هماهنگی روستاهای غرب گرگان گفت: این شورا در راستای اهداف و سیاستهای از قبیل تعیین شده در گام اول تمام توان خویش را برای تاثیرگذاری در مسائل مدیریت شهری با حمایت افراد متخصص و متعهد در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر گرگان به کار گرفت.

محمدنژاد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و نام گذاری سال 1392 از تمامی اقشار مختلف خواست تا با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای در بیست و چهارم خرداد ماه حماسه سیاسی دیگری را در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی رقم بزنند.

وی تاکید کرد:‌ مردم ایران به ویژه استان گلستان با انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و نیز افراد شایسته در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا می‌توانند در سرنوشت خویش و کشور نقش مهم و تاثیرگذاری داشته باشند و با حضور پرشکوه خود باعث ناکامی دشمنان نظام شوند.

انتهای پیام/83003/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول