اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

پاسدار دژ مستحکم در برابر زورگویان عالم است

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: پاسدار دژ مستحکم در برابر مزدوران عالم است که این مسئله از شخصیت بی بدیل امام حسین(ع) نشأت گرفته است.

پاسدار دژ مستحکم در برابر زورگویان عالم است

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت امام حسین(ع)، اظهار داشت: پاسدار دژى مستحکم در برابر مزدوران عالم است که این مسئله از شخصیت بی‌نظیر امام حسین(ع) نشأت گرفته است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سوم شعبان، سالروز میلاد با سعادت سالار شهیدان امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار، خاطرنشان کرد: پاسدار کسی است که در حساس‌ترین لحظات تاریخ از میان خلق برمى‌خیزد و به مانند دژى مستحکم، شجاعانه برای رسیدن به حق و حقیقت گام برمى‌دارد.

وی افزود: بدون شک امام حسین (ع) الگویى کامل در پاسدارى از ارزش‌ها براى جوان‌مردان عالم است که در راه زنده نگه داشتن آرمان‌های مکتب اسلام تا پای جان جنگید و آوازه اسلام را در دنیا طنین‌انداز کرد.

وی اضافه کرد: امام حسین(ع) با اعتلای پرچم دین اسلام و با پاسداری از آرمان‌های مقدس آن، در برابر لشکر کفر ایستاد و اسوه تمام پاسداران عالم گشت.

وی در ادامه به بیان رشادت‌های دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: اکنون قدردانی از پاسدارانى که در دفاع از کشور خود فداکارى کردند و با روحیه شهادت طلبى خود در صحنه‌هاى مختلف به نبرد پرداختند وظیفه همه ما است و جوانان نیز با الگوگیری از چنین شخصیت‌های برجسته تاریخ در مسیر سعادت خود و پیشبرد اهداف عالیه اسلام در بلاد اسلامی حرکت کنند.

انتهای پیام/61009/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول