اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهرامی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

آغاز لیگ‌های فوتبال قم همزمان با جشن نیمه شعبان

رئیس هیئت فوتبال استان قم از برنامه ریزی این هیئت برای آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ فوتبال قم همزمان با میلاد مسعود منجی عالم بشریت در نیمه شعبان خبر داد.

آغاز لیگ‌های فوتبال قم همزمان با جشن نیمه شعبان

کریم بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: هیئت فوتبال برنامه‌های متنوعی را برای تحول در این رشته ورزشی در سطوح و بخش‌های مختلف در نظر گرفته است و یکی از این برنامه‌ها در نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ‌های فوتبال در قم اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات لیگ به عنوان معرفی و صادر کننده فوتبالیست‌های مستعد و در واقع موجودیت فوتبال قم از جایگاه و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید نسبت به برگزاری مطلوب این رقابت‌ها در دسته‌ها و رده‌های سنی مختلف خوب برنامه ریزی کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان قم اضافه کرد: این رشته ورزشی در تمام نقاط دنیا و کشور از طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی برخوردار است و به نوعی باید به این واقعیت اشاره کنیم که مردم با فوتبال زندگی می‌کنند و با غم و شادی آن شریک هستند.

وی خاطرنشان کرد: فوتبال امروزه به یک صنعت تبدیل شده است و در تمام نقاط دنیا برای تحول در آن برنامه محوری و حرکت مطابق با استانداردهای روز جزو اصول اساسی قرار دارد، بنابراین حداقل کاری که به منظور توسعه در این رشته باید انجام دهیم، این است که از مدل‌هایی که منجر به پیشرفت در فوتبال دنیا شده است، الگوبرداری کنیم.

بهرامی عنوان داشت: یکی از مهمترین الگوهایی که از سایر نقاط کشور و دنیا باید برای تحول در فوتبال قم سرلوحه کار قرار دهیم، در مورد نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ در فوتبال قم است که به همین منظور تحولاتی را از سال جاری در لیگ‌های فوتبال قم ایجاد می‌کنیم.

وی در ادامه به برنامه ریزی این هیئت برای برگزاری رقابت‌های لیگ فوتبال قم در سال جاری اشاره کرد و یاد آور شد: لیگ‌های فوتبال در تمام رده‌های سنی برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و استارت برگزاری آن را همزمان با نیمه شعبان و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت امام مهدی (عج) خواهیم زد.

رئیس هیئت فوتبال استان قم خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ‌های فوتبال در قم در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید و همچنین دسته‌های اول و برتر رده سنی بزرگسالان به انجام می‌رسد و البته چندین اعزام تیم‌های قمی به مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور را نیز برنامه ریزی کرده‌ایم.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول