اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر شورای نگهبان استان بوشهر:

حضور حداکثری در انتخابات موجب ارتقای امنیت ملی

سرپرست دفتر شورای نگهبان استان بوشهر گفت: از متغیرهایی که نقش مهمی در افزایش امنیت ملی دارد، حضور حداکثری در انتخابات است که باید برای تحقق این مهم تلاش شود.

حضور حداکثری در انتخابات موجب ارتقای امنیت ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین حیدری عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: انتخابات از عرصه‌های تجلی وحدت محسوب می‌شود و همه باید برای برگزاری انتخابات باشکوه تلاش کنیم.

سرپرست دفتر شورای نگهبان استان بوشهر با بیان اینکه نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری برعهده شورای نگهبان است، افزود: شورای نگهبان از ابتدا تا انتهای انتخابات اگر تخلفی انجام شود، می‌تواند انتخابات را باطل کند.

وی افزود: وظیفه دیگر شورای نگهبان تأیید صلاحیت داوطلبان است که در این دوره شاهد تصمیم قاطع شورای نگهبان در احراز صلاحیت‌ها بوده‌ایم.

حیدری خاطرنشان کرد: از توطئه‌های دشمن کم‌اهمیت جلوه دادن انتخابات است که مردم بصیر و انقلابی ما به ویژه مردم استان بوشهر همواره حضوری باشکوه داشته‌اند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

این مسئول تأکید کرد: از متغیرهایی که نقش مهمی در افزایش امنیت ملی دارد، حضور حداکثری در انتخابات است که باید برای تحقق این مهم تلاش شود.

سرپرست دفتر شورای نگهبان استان بوشهر با بیان اینکه امکانات برپایی انتخابات باشکوه از جمله ارائه آموزش‌های لازم فراهم شده است، افزود: با دقت و حساسیت لازم در امر نظارت بر انتخابات تلاش می کنیم و هیچگونه کم‌کاری نخواهیم داشت.

وی تأکید کرد: شورای نگهبان در استان بوشهر با حضور بیش از 2هزار ناظر در شعب اخذ رأی در امر انتخابات ریاست جمهوری نظارت می‌کند.

حیدری در پایان بیان داشت: تخلفات انتخاباتی با توجه به حضور فعال ناظران و دست‌اندرکاران انتخابات بسیار کم است.

انتهای پیام/6606/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول