اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خوزستان و خلق حماسه سیاسی/ 24

خانچی: همایش‌های آموزشی ناظران انتخابات شوراهای خوزستان آغاز شد

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان گفت: همایش‌های آموزشی ناظران انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان کار خود را آغاز کرد.

خانچی: همایش‌های آموزشی ناظران انتخابات شوراهای خوزستان آغاز شد

محمد خانچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام انتخابات برنامه‌ریزی به‌منظور آموزش ناظران انتخابات شوراها در استان آغاز شده است و همایش ناظران در شهرهای اهواز، مسجدسلیمان، لالی، اندیکا، امیدیه و باوی در ششم و هفتم ماه جاری کار خود را آغاز کرد.

وی با اعلام اینکه همایش‌های آموزش ناظران در همه شهرهای استان برنامه‌ریزی و در حال برگزاری است از تلاش برای ایجاد بستری مناسب در هر چه باشکوه برگزار شدن انتخابات و تحقق حماسه سیاسی در استان خبر داد.

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان با بیان اینکه این هیئت با دقت بر فعالیت‌های تبلیغاتی داوطلبان نظارت دارد تاکید کرد: تبلیغات به شکل غیرقانونی نه از سوی ناظران و نه از سوی مردم پذیرفته نیست و رفتار درست نامزدها می‌تواند بهترین تبلیغ برای آن‌ها باشد.

وی ابراز امیدواری کرد تا به فضل خدا و توجهات امام عصر(عج) و با همکاری مردم و همدلی مسئولان، انتخاباتی پرشور و باشکوه را که تحقق حماسه سیاسی است را در استان شاهد باشیم.

انتهای پیام/72011/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول