اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت نظارت انتخابات شوراهای اسلامی سمیرم:

قانون‌مداری و امانت داری مهم‌ترین وظیفه ناظران انتخابات است

مسئول هیئت نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان سمیرم گفت: قانون مداری،بی طرفی در انتخابات، و امانت داری مهمترین وظیفه ناظرین در انتخابات پیش رو می باشد

قانون‌مداری و امانت داری مهم‌ترین وظیفه ناظران انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، علی قربان افشاری صبح امروز در نشست توجیهی و آموزشی بازرسان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: تفاهم و همدلی و تعامل هیئت اجرایی و هیئت نظارت در برگزاری انتخابات بسیار مهم است و مجریان انتخابات باید تلاش خود را برای برگزاری مطلوب و شایسته این انتخابات انجام دهند.

وی با تاکید بر لزوم اجرای کامل و دقیق قانون انتخابات از سوی مجریان و ناظران افزود: برگزاری صحیح انتخابات موجب تایید سلامت انتخابات، اطمینان خاطر مردم و جامع عمل پوشاندن به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در مورد انتخابات می‌شود.

مسئول هیئت نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان سمیرم توجه به برگزاری بی‌عیب و نقص انتخابات را تکلیف مسئولان و اعضای حوزه‌ها دانست و گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود، قانون مداری، بی طرفی در انتخابات، اشراف کامل بر قانون و امانت داری مهم‌ترین وظیفه ناظران در انتخابات پیش رو است.

وی از آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان در برگزاری انتخاباتی پرشور و با نشاط  خبر داد و اظهار کرد: مردم ما با حضور پرشور خود در انتخابات و خلق حماسه عظیم بار دیگر دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مایوس می‌کنند.

انتهای پیام/2301/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول