اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر نظارت بر انتخابات کوهبنان:

ناظران با آگاهی کامل در انتخابات حضور می‌یابند

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات کوهبنان گفت: عوامل نظارتی با اطلاعات و آگاهی کامل حضوری فعال در کنار صندوق‌های أخذ رأی دارند.

ناظران با آگاهی کامل در انتخابات حضور می‌یابند

رضا توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان با تبریک عید سعید مبعث با استناد به بیانات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری اظهار داشت: آرای مردم امانت الهی است که باید کاملاً محفوظ بماند.

وی ادامه داد: در سالی که به فرموده رهبر انقلاب به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی مزین شده است، مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی در روز 24 خرداد ماه با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی به تمام ملل جهان به‌ویژه دشمنان ثابت می‌کنند که حماسه سیاسی چگونه خلق می‌شود.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان کوهبنان گفت: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری با همکاری اعضای هیئت نظارت در مرکز شهرستان و بخش طغرالجرد تاکنون چندین جلسه و دوره آموزشی برای عوامل از جمله سر ناظران، ناظر مسئول و ناظران برگزار شده است.

وی تأکید کرد: سعی شده در این دوره‌های آموزشی با استفاده از امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری توسط مربیان مجرب و آموزش دیده تمام دستورالعمل‌ها شامل قوانین و شرح وظایف ناظران انتخابات ریاست جمهوری آموزش داده شود.

توکلی اظهار داشت: در کلاس‌های آموزشی چگونگی نظارت در شعب أخذ رأی بر انتخابات، تنظیم صورت جلسات، نحوه پلمپ کردن صندوق‌های أخذ رأی و ... آموزش داده شده و یک دوره ویژه نیز برگزار می‌شود تا آخرین توصیه‌ها و دستورالعمل‌های انتخابات مرور شود و عوامل نظارتی با اطلاعات و آگاهی کامل حضوری فعال در کنار صندوق‌های أخذ رأی داشته باشند.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان کوهبنان گفت: با حضور گسترده و حماسی مردم در روز 24 خرداد در کنار صندوق‌های أخذ رأی و نظارت دقیق ناظران شورای نگهبان شاهد انتخاباتی سالم و پرشور هستیم.

انتهای پیام/80012/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول