اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

زمینه‌سازی برای انتخاب فرد اصلح وظیفه پاسداران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: زمینه‌سازی برای انتخاب فرد اصلح و آگاهسازی مردم در انتخابات وظیفه‌ای است که توسط پاسداران و مربیان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

زمینه‌سازی برای انتخاب فرد اصلح وظیفه پاسداران است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از باشگاه خبرنگاران بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمدمهدی مهدوی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار به تمام پاسداران، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با توجه به ارتباط تنگاتنگ میان قیام امام حسین(ع) و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز میلاد این امام را به عنوان روز پاسدار نام‌گذاری کردند.

وی افزود: این نام‌گذاری موجب افزایش ارج و منزلت پاسداران و همچنین توجه به اهمیت پاسداری از نظام اسلامی است که الهام گرفته از قیام امام حسین(ع) در روز عاشورا و صحرای کربلا است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با مروری اجمالی بر رویدادهای زمان امام حسین(ع) می‌توان به درستی دریافت که رابطه‌ای عمیق میان قیام این امام و جهاد پاسداران در عرصه‌های مختلف وجود دارد.

مهدوی با اشاره به برخی خصوصیات قیام امام حسین(ع) و اهمیت توجه مردم به این خصوصیات، اذعان داشت: مهم‌ترین امری که سبب بروز قیام امام حسین(ع) شد بحث عدم تبعیت ایشان از نظام سلطه و سر خم نکردن در برابر دشمنان بود که حماسه عظیم عاشورا را پدید آورد.

وی اضافه کرد: دیگر خصوصیات قیام حضرت سیدالشهدا(ع) در صحنه کربلا دعوت مردم به راه و سیره درست جدش و همچنین تشکیل حکومت دینی و اسلامی بود که ادامه دهنده راه پیامبر(ص) و امام علی(ع) باشد.

مهدوی بر لزوم پایبندی مردم به معارف و مبانی دینی در دوران کنونی، گفت: سپاه پاسداران ماهیت اساسی خود را از دین و مبانی دینی گرفته و در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران همانند امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان تا پای جان ایستادگی می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در بیان وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران کنونی و در شرایط امروزی، گفت: اصلی‌ترین هدف سپاه در دوران امروزی و در عرصه انتخابات تشویق مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و اصلح گزینی با توجه به شاخص‌ها و معیارهای مطرح شده توسط امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در حوزه‌های ارزشی و انقلابی و کارآمدی است.

وی آگاهسازی و روشنگری را از وظایف عمده پاسداران در تمام عرصه‌ها دانست و تصریح کرد: زمینه‌سازی برای انتخاب فرد اصلح بدون اشاره به مصادیق و همچنین آگاهسازی در خصوص اهمیت انتخابات و اثرات حضور مردمی در این انتخابات مهم‌ترین وظیفه‌ای است که توسط پاسداران و مربیان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

مهدوی در پایان سخنان خود با برشماری خصوصیات رئیس جمهور اصلح، گفت: رئیس جمهور در کشور ایران اسلامی باید شخصی باشد که معتقد به گفتمان اسلام، گفتمان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری باشد و در راه دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی و خلق حماسه مردمی از هیچ تلاشی دریغ نکند.

انتهای پیام/61001/خ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول