اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

سپاه در انتخابات نقش روشنگری و بصیرت‌افزایی دارد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به حساسیت‌های انتخابات 24 خردادماه، نقش سپاه را در این عرصه سیاسی سرنوشت‌ساز روشنگری و بصیرت‌افزایی برای تحقق مشارکت حداکثری و خلق حماسه سیاسی عنوان کرد.

سپاه در انتخابات نقش روشنگری و بصیرت‌افزایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سنندج اهمیت انتخابات امسال را ویژه دانست و اظهار کرد: شرایط حساس کشور ایجاب می‌کند که مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شود تا اینکه برنامه‌های دشمنان علیه نظام و ملت خنثی گردد.

به گفته فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان، انتخابات امسال با توجه به شرایط حساس کشور، به یک مسئله بین‌المللی تبدیل شده است که در سراسر جهان رصد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه سپاه در این شرایط نقش‌آفرینی در راستای روشنگری و بصیرت‌افزایی بدون حمایت از شخص و کاندیدایی خاص در راستای جذب مشارکت حداکثری مردم است.

رجبی با بیان اینکه سپاه در این نهضت روشنگری روی هیچ مصداق خاصی تاکید ندارد، گفت: هدف سپاه تنها روشنگری، بصیرت‌افزایی و برانگیختن شور انتخاباتی در مردم برای خلق حماسه سیاسی در 24 خردادماه است.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، سپاه با اجرای برنامه‌ها و سخنرانی‌های مختلف شاخصه‌های اصلح را که مد‌نظر رهبری است بازگو می‌کند تا مردم بتوانند براساس این شاخص‌ها فرد اصلح را انتخاب کنند.

رجبی شور و استقبال مردم کردستان در انتخابات پیش‌رو را چشمگیر دانست و خاطرنشان کرد: با بررسی‌های میدانی که به عمل آمده است استقبال مردم استان در این انتخابات خوب بوده و در تراز انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث تامین امنیت انتخابات سپاه استان به صورت جدی و وظیفه‌مند وارد می‌شود.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان در پایان گفت: قطعاً مردم استان کردستان همچون گذشته در انتخابات پیش‌رو نیز با بصیرت و آگاهی مشارکت جدی خواهند داشت و ضمن خلق حماسه سیاسی که مدنظر رهبر فرزانه انقلاب است زمینه ایجاد دولت کارآمد را فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/79002/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول