اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا صورت می‌گیرد

استارت تمرینات سپاهان برای لیگ سیزدهم

دور جدید تمرینات تیم فوتبال سپاهان برای شرکت در مسابقات لیگ برتر سیزدهم از فردا جمعه آغاز می‌شود.

استارت تمرینات سپاهان برای لیگ سیزدهم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با تصمیم کادر فنی تیم فوتبال سپاهان از فردا تمرینات این تیم در اصفهان آغاز می‌شود تا تیم سپاهان به طور رسمی برای شرکت در لیگ آماده شود.

زلاتکو کرانچار که برای لیگ سیزدهم نیز با تیم سپاهان به توافق رسیده است، پس از قطعی شدن حضورش در این تیم به کرواسی سفر کرده و قرار است با سفر به اصفهان در نخستین جلسه تمرینی این تیم حضور پیدا کند.

با توجه به مهلت باقی مانده در فصل نقل و انتقالات هنوز ترکیب مورد نظر سپاهان برای فصل آینده مشخص نشده است و به احتمال فراوان تا پیش از اردوی ترکیه ترکیب این تیم کامل خواهد شد.

در حال حاضر پیوستن قاسم دهنوی، یعقوب کریمی و رحمان احمدی به این تیم قطعی شده و احمد جمشیدیان نیز با پیوستن به استقلال  و حسن جعفری با رفتن به فولاد خوزستان جدایی خود را از این تیم قطعی کرده‌اند.

همانند چند فصل گذشته قرار است تیم سپاهان اردوی آماده سازی خود را در ترکیه برگزار کند و از روز 27 خرداد ماه سال جاری کاروان سپاهان برای برپایی اردوی 12 روزه عازم ترکیه خواهد شد.

به گزارش فارس، تیم سپاهان که قهرمانی متوالی در سه دوره لیگ برتر حرفه‌ای را در کارنامه‌اش داشت، در فصل گذشته به عنوان سومی قناعت کرده و نتوانست از عنوان سه دوره گذشته‌اش دفاع کند.

انتهای پیام/63006/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول